Zo'n mooie droom!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annika1984, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal lieve mensen,

Ik moet even iets kwijt, ik had vannacht zo'n mooie droom!
    Ik droomde dat ik en mijn vriend het aller mooiste kindje van de wereld hadden gekregen! Het was zo'n poppetje! Mijn moeder was er ook helemaal gek van en mijn vader ook! Ze hadden zelfs allemaal babyspullen gekocht voor ons!

Maar goed toen werd ik wakker en toen 'plop' was de mooie droom weg! :rolleyes:

Maar goed hoop dat deze droom wel ooit werkelijkheid word!

Liefs Annika

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wel fijn he,ik heb soms ook zo'n dromen,soms droom ik zelfs dat ik er 2 heb gekregen! :)

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Meestal als je zoiets droomt ben je zwanger, maar ik zie dat je eisprong nog moet komen... misschien een goed voorteken van deze ronde?

;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik werd altijd verdrietig nadat ik uit die droom ontwaakte. Dan dacht ik.. waarom wij niet en anderen wel? Ik wilde al vanaf mn 19e kids. 2 jaar geprobeerd, relatie liep stuk. Met mn man wilde ik ook al snel kids, alleen híj was er absoluut nog niet klaar voor.. En nu.. ben ik de gelukkigste vrouw op aarde. Eens zal jij dit ook zijn hoor Annika!

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Als dit waar is had ik al 4 keer zwanger moeten zijn :D

Ik hoop natuurlijk voor jou dat dit een voorbode is van iets moois maar zelfs als dit niet zo is, dan heb je er toch een goed gevoel over gehad als je wakker werd...

6. Kejay

Kejay Niet meer actief

Dat zijn inderdaad de mooie dromen, ook ik wordt er wel eens verdrietig van. Het lijkt me zo mooi om een klein wondertje te mogen hebben.
    Ooit komt het op ons pad en worden dromen werkelijkheid!

7. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb het ook vaak gedroomt voor ik zwanger was en dan was ik altijd zo verdrietig als het niet zo was. Het was zo'n mooi kindje en we hielden er zo veel van. Als ik dan wakker werd had ik echt het gevoel alsof iemand mij mijn kindje had afgepakt.
    Nu droomde ik een week geleden weer dat het kindje er al was alleen dat ik het telkens vergat om eten te geven. Hoop niet dat dat een voorspellende droom is geweest :oops:

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Fijn zo'n mooie droom. Gewoon even van genieten! En hopen dat je het nog vaak mag dromen en vervolgens echt mee mag maken!

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    :D Dat heb ik van de week ook gedroomd! We hadden een kindje en die waren we vergeten of zo. Lag ie al een paar dagen achter de bank. Gauw water geven en zo. Maar het moest maar voor zichzelf zorgen... :oops:
    Kan me niet voorstellen dat iemand ooit zoiets in het echt doet! ;)
    Maar ik ben stiekum toch wel een beetje nieuwsgierig naar wat het misschien kan betekenen....

10. Lolake

Lolake Actief lid

24 mei 2007
    203
    0
    0
    Heb deze droom ook veel. En bij het wakker worden is het een grote teleurstelling hé.
    Maar toch kan ik nog een ganse dag blijven nagenieten van die droom. En hopen dat hij vlug werkelijkheid wordt. [-o<

11. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik had een droom in het weekeind dat ons kindje is verwekt...
    Mijn ouders verschenen in mijn droom en ze vertelden dat ze opa en oma zouden worden, want hun dochter zou deze maand zwanger raken. Vooral m'n vader zat helemaal te glimmen.
    Et voila! :D
    Ik vond het wel raar, want ik heb a) helemaal niet zo'n goed contact met mijn ouders, b) zijn ze al lang op en oma.
    Binnenkort ga ik het ze vertellen...
    Maar goed, ik 'geloof' dus wel dat dromen je iets kunnen vertellen.

Deel Deze Pagina