menstruatie te laat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cat2, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ja irritant he steppie.

@susanne: ik heb geen idee of het pco is. Het zou natuurlijk best kunnen. Ik vind het wel vreemd dat ik de eerste paar maanden wel regelmatig ben geweest.
    De echo is over 2 weken. Ik hoop dat er dan meer duidelijkheid komt.

2. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik w8 tot april, dan zijn we een jaar bezig, als het dan nog niet is gaat ik naar de huisarts en sturen ze ons maar door!!

3. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik zit er nog steeds heel erg mee. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden (op die ene druppel bloed na dan). Over 2 weken is het al 3 maanden geleden sinds mijn laatste menstruatie.
    De laatste tijd heb ik vaker last van hoofdpijn en valt mij op dat ik heel erg moe ben. Ook heel erg huilerig. Misschien is er niets aan de hand en maak ik mezelf alleen maar gek zo. Zo ga je overal wel een zwangerschap in zien. Volgende week echo. Ik hoop dat dan duidelijk is wat er aan de hand is. Ik zit echt niet meer lekker in mijn vel door die onwetendheid.

4. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Is de laatste ongesteldheid gekomen in de stopweek van de pil? Zo ja dan kan dit alles het werk zijn van ontpillen. Je lichaam moet je cyclus weer opstarten, want deze is door gebruik van de pil lam gelegd.

Natuurlijk kan er ook een andere oorzaak zijn, zoals eerder aangegeven PCOS. Hiervoor zal je onderzocht moeten worden door de gyn.

Succes en sterkte!

5. cat2

cat2 Niet meer actief

nee het vreemde is dat ik na het stoppen van de pil de eerste 5 maanden heel regelmatig ben geweest. Daarna in november en december iets later ongesteld werd (ongeveer 1 week later) en vanaf december niets meer. Nu al bijna 3 maanden.
    Ik hou ook wel rekening met pcos al vind ik het wel vreemd dat ik de eerste maanden gewoon regelmatig was.

6. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Cat dat is zeker vreemd. Ik zou zeker aan de HA vragen om verwijzing naar een gynaecoloog. Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.

Sterkte!

7. cat2

cat2 Niet meer actief

volgende week krijg ik een echo. Voor nu ben ik best wel van slag omdat ik niet weet wat er aan de hand is. Misschien is het normaal om eerst regelmatig menstruatie te hebben en dan ineens niet meer? Ik wil gewoon weten of er toch sprake is van een zwangerschap (omdat er alleen test is gedaan met urine). Ook hoop ik niet dat het iets ernstigs is. Het zit me niet lekker allemaal.

Bij de echo zal wel duidelijkheid komen neem ik aan.

Deel Deze Pagina