zwanger door pil?kan dit

Discussion in 'Anticonceptie' started by trotsemamavan03, Mar 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trotsemamavan03

Mar 4, 2009
    56
    0
    0
    moeder/huisvrouw
    oosterhout
    hallo lieve mensen

ik heb al eerder voorgesteld en me verhaal gedaan,maar ik zet het er hier ook nog even bij,omdat het hier wel tussen past en hier misschien wel dames zijn die mij misschien iets meer kunnen vertellen.

het zit namelijk zo,ik ben een mama van drie prachtige dochtertjes van 5 jaar en 3 en 2 jaar dus lekker druk :D ik zit nu ook weer zon twee jaar trouw aan de pil(stediril 30) en die heeft altijd netjes zen werk gedaan en werd ook altijd netjes op tijd ongi op de vierde dag in me stopweek.

alleen dit keer voel ik me heel anders als normaal ik moet vanavond mijn laatste pil innnemen en zondag ongi worden,alleen ik voel me onzettent zwanger zoals ik dat ook ervaarde met mijn andere zwangerschappen

nu ben ik dus een beetje bang dat ik in verwachting ben,maar ik ben helemaal niet ziek geweest of overgegeven of aan de diaree geweest en ik heb ook geen antibioticakuur gehad dus ik zou er gewoon van uit moeten gaan dat de pil netjes zen werk heeft gedaan alleen voelt het zo niet.

nu is mijn vraag zijn er dames die ondanks het netjes slikken van de pil tog nog zwanger zijn geworden of moet ik me niet zo druk maken en komt het vrijwel niet voor want ik zou denken dat de pil tog goed betroubaar is als ik me huisarts mag geloven

testen kan ik helaas nog niet want ben nog niet overtijd anders had ik dat al wel gedaan om meer zekerheid te krijgen

ik hoop dat julie misschien wat antwoorden kunnen geven,alvast bedankt

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

er zijn maar weinig die echt door de pil heen zwanger worden. Ben er zelf een van. Ik kwam er pas achter toen ik 5 dagen later nog niet ongi was geweest en het was 9 jaar lang altijd stipt geweest.

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    kan heel goed.. mijn oudste trok zich ook niets van de pil aan.. ook niet ziek geweest of kuurtje gehad..

tegenwoordig kun je wel vroeger een test doen.. die nieuwe van CB met indicator kun je 4 dgn voor NOD doen..

succes!

4. trotsemamavan03

Mar 4, 2009
    56
    0
    0
    moeder/huisvrouw
    oosterhout
    bedankt voor de tip misschien dat ik de cb dan wel gaat halen

gr

5. taatje85

taatje85 Bekend lid

Dec 12, 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    ja hoor dat kan! heb ik ook gehad
    bij mijn eerste kindjekwam ik er met 8 weken zwangerschap achter.. slikte de pil namelijk regelmatig door! dus had geen idee!
    maar ik hoor het zooooooo vaak dat dat gebeurd!

xx bloem

6. trotsemamavan03

Mar 4, 2009
    56
    0
    0
    moeder/huisvrouw
    oosterhout
    hoi bloem

ja dus het gebeurd dus tog wel wat vaker dan ik dacht,ja ik heb weleens verhalen gehoord hoor van vrouwen die idd door de pil heen zwanger raakten,maar ja zoals de meesten denken dacht ik ook altijd dat overkomt mij niet zolang ik em netjes slik,maar ben tog een beetje bang dat dat wel het geval is :rolleyes:

ik zal nog ff me klachten hier neerzetten waarvan ik dus denk dat het zo is:

*mijn onderbuik is zeer gevoelig net boven mijn schaambot zeg maar alsik er op druk met mijn vingers dan doet het zeer en me buik in houden doet ok zeer
    *mijn borsten zijn steviger en mijn tepelhof donkerder
    *ik heb zon zwangerschapsstreep op mijn buik zeg maar en die is weer behoorlijk zichtbaar en donkerder van kleur
    *en ben ontzettent moe/lui als ik iets gedaan heb dan heb ik het idee dat ik de maraton gelopen heb ;)
    *en ik eet nu het dubbele van wat ik normaal eet en heb ok veel meer dorst als normaal
    *en word elke ochtent wakker met kramp in mijn buik van mijn darmen en winderigheid :oops:

en dat zijn tog wel klachten die ik ok ervaarde bijn mijn andere zwangerschappen nog voor dat ik een test deed

dus vandaar dat ik het dus denk,maar ik wacht nog even geduldig af tot zondag en als ik die dag dan niet ongi word dan ga ik maandag testen

7. taatje85

taatje85 Bekend lid

Dec 12, 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    ja t klinkt wel erg zwanger
    spannend! maar als het een zwangerschap is en je hebt al verschijnselen. DIe komen dan door dat hcg hormoon en dat zou betekenen dat je nu al moet kunnen testen

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Heey

Ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal als jij.
    Heb een zoontje van 8 maanden en alweer geruime tijd aan de pil.
    Gewoon ingenomen, niks raars.
    Maar sinds een tijdje ook steeds buikpijn enzo, steken, raar gevoel..
    En idd net wat jij ook zegt doet me denken aan me zwangerschap.
    Voel me ook anders en moe enzo...
    Heb nog niet getest, maar ga dit wel snel doen.

Wanneer ga jij testen?
    En ben je er eigenlijk blij mee?

xx

Share This Page