Hooi meiden.. 2 Januarie was me laatste ongesteldheidsdag.. dus de dag dat me ongesteldheid stopte.. Sindsdien nog steeds niet ongesteld geweest. Het rare is dat ik vanmiddag voor de grap is een evotest deed en die was echt VET positief.. (foto staat in album) Zou ik dan nu me ei hebben..? Zoo laat? Want zwangerschaps testen zijn negatief.. KWil graag jullie mening is weten! Groetjes kimberley
Je zou een late eisprong kunnen hebben ja.. maarja ik zou zeggen test over 2 dagen nog is anders. Heb je veel stres gehad of ben je veel afgevallen misschien? Dat kunnen ook redenen zijn waardoor je niet ongesteld word.. ik zelf ben ook zwaar overtijd en onzeker en heb ook negatief getest! Nou succes he
Nee heb geen stres gehad. Mijn cyclus is zowiezo nooit regelmatig.. langste dat ik overtijd ben geweest is 6 weken.. soms 3 weken soms 17 dagen.. heel verschillend.. was gewoon toeval dat ik vandaag de evo test deed en zo zwaar posi uitviel.. Groetjes
Ik zelf ben nu 3 maanden overtijd haha.. al helemaal verschrikkelijk. Voel jeje zwanger of dat niet? Groetjes
Zo 3 maanden is inderdaad ook heel wat ja.. al naar de huisarts geweest..? Ik voel me niet echt zwanger.. denk ook inderdaad dat dit me ei is.. Heb je die foto bekeken? xxSu6
Ja ik had gekeken hij is wel heel duidelijk he haha.. Het zou zeker je ei kunnen zijn omdat je zegt onregelmatig te zijn maar je kan natuurlijk ook zwanger zijn! Ik zou het gewoon nog even aankijken en gewoon nog een testje doen als jeje onzeker voelt. Al ben ik me vertrouwen in die dingen een beetje kwijt om een of andere reden. Ik moet eigenlijk wel is naar de huisarts gaan ja maarja ben een beetje angstig heb een hekel aan naar de dokter gaan zoizo al. En die testen zijn ook negatief die ik gedaan heb zo verspreid over de drie maanden. Dus ben echt super onzeker en in de war van de hele situatie! Ik kijk het nog even aan tot het eind vande maand.. Ik hoop voorje dat je zwanger bent hoor! Groetjes
meiden ik zie dit ook niet als overtijd Denk dat je een langere cyclus heb meid test morgen nog eens met een ovu test als nu nl je ei is zou die morgen lichter moeten wezen
Kben ook altijd angstig voor een dokter of iets.. maar toch is het dan beter om juist die stap te zetten.. warschijnlijk zal het dan allemaal beter lopen meid.. want die onzekerheid is ook niet te doen.. ik heb ook me vertrouwen in die zwangerschapstestjes niet meer.. Hoelang ben je al bezig voor een kleine?.. ik ondertussen al 1 jaar en 2 maande khad het inmiddels opgegeven.. en kijk nu.. een ei! Meid we komen er wel.. xxx
Hooi danjo.. Bedankt voor je berichtje.. denk inderdaad ook dat dit niet overtijd is.. maar een hele late ei.. ik was inderdaad ook van plan om deze week nja.. tot woensdag ofzo.. een evotestje te doen.. om te kijken hoe of wat.. en dn over 2 weken ofzo eens een zwangerschapstest en anders over 4 weken.. maakt me ook niets uit.. ik zie het wel hoe het loopt... groetjes
Zou gewoon morgen pf overmorgen ff een ovu test doen is ie nou nog steeds zo donker dan zo je de dag erop een zwangerschaps kunnen doen Maar worden ze lichter is dit niet nodig zonde geld
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig geweest met zwanger worden het was ook helemaal niet geplant mocht het toch zo blijken te zijn Het lijkt me idd super vervelend als je al zo lang bezig bent. Want ik denk nu al als ik niet zwanger ben kan ik ooit nog wel zwanger worden dan!?!? haha.. wat waarschijnlijk een enorm overdreven gedachte is! Maja wat de dokter betreft ik zal er nooit aan wennen vind het zo een gezeur en gedoe.. en gefrummel aan je
Wat een mooi streepje of het is je (hele) late ei of misschien wel zwanger, durf dat niet te zeggen, ik denk zelf dat het je eitje is, dus je mag aan de klus En meid je bent nu 1 jaar en 2 maanden bezig, je zou eens langs de h.a gaan, je hoeft nergens bang voor te zijn hoor. Wie weet is er niets aan de hand maar de dokter kan je wel veel advies geven. Succes, groetjes yach
hallo net wat Yach zegt ik denk ook dat je een late ei hebt of je bent idd Zwanger een evo test kan toch ook positief zijn als je zwanger bent? ik zou voor de zekerheid goed gaan klussen en morgen of overmorgen even nog een testje doen kijken of die nog steeds zo duidelijk is ben benieuwt hou je ons op de hoogte? Groetjes Maria