menstruatie tijdens eisprong?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Katrien Duck, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Na een pauze eindelijk weer met frisse moed begonnen aan onze 10e hormoonkuur.... Vandaag cyclusdag 10, en nog steeds hevig ongesteld.

*** zucht *** Zo word ik natuurlijk nooit zwanger!

Wilde gisteren het ziekenhuis bellen, maar kreeg onverwacht visite... is er dus niet van gekomen. Maandag heb ik al een FM... vrees dat het op wordt naar ronde 11!

Kun je eigenlijk een eisprong hebben tijdens je menstruatie? Heeft iemand dit wel eens gehad? Bestaat er geen 'pilletje' om het te stoppen?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi hoi!

Vervelend dat je nog ongesteld bent, maar zo laat is dag 10 toch nog niet? vorige keer was ik ook bijna 9 dagen ongesteld, maar heb nu op dag rond dag 14 toch weer mijn eisprong hoor! Volgens mijn ' groeit' het van binnen gewoon door als je ongesteld bent (als ik het mis heb, corrigeer mij dan aub!)

Als je maandag een fm hebt dan zit je dan dus op 12? Ik hoop voor je dat je dan niet meer ongesteld bent, maar volgens mij maakt dat niets uit....

Over een pilletje om het te stoppen, volgens mijn wordt Duphaston ook wel eens gebruikt om langdurige menstruaties te stoppen, maar weet het niet zeker! Succes verder!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi hoi!

Vervelend dat je nog ongesteld bent, maar zo laat is dag 10 toch nog niet? vorige keer was ik ook bijna 9 dagen ongesteld, maar heb nu op dag rond dag 14 toch weer mijn eisprong hoor! Volgens mijn ' groeit' het van binnen gewoon door als je ongesteld bent (als ik het mis heb, corrigeer mij dan aub!)

Als je maandag een fm hebt dan zit je dan dus op 12? Ik hoop voor je dat je dan niet meer ongesteld bent, maar volgens mij maakt dat niets uit....

Over een pilletje om het te stoppen, volgens mijn wordt Duphaston ook wel eens gebruikt om langdurige menstruaties te stoppen, maar weet het niet zeker! Succes verder!

4.  
  5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Volgens mij kan je idd een ei hebben als je ongesteld bent. Alleen veel stellen hebben dan geen sex, omdat ze dat vies vinden waardoor je je ei dan misloopt. Ik heb gelezen op het net dat het mogelijk is. Vraag me niet waar, want dat weet ik niet meer.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ja volgens mij is het zelfs als je ongesteld bent, dat dan je voorraad eitjes alweer aan het groeien zijn voor volgende eisprong. Wat Tinkerbel zegt ben ik mee eens kan volgens mij wel, maar ben ook geen gyn natuurlijk.

gr vruchtje

7. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Nou, hier ook geen sex hoor tijdens menstruatie..... :)

Ik bedacht me dat ik misschien een klein beetje geluk heb. Ik krijg altijd Pregnyl, dus HCG. HCG is het zwangerschapshormoon wat zorgt dat je menstruatie uitblijft bij een zwangerschap... dus met een heel klein beetje geluk stopt het door de Pregnyl.

Voorlopig zit ik er nog mee... Morgen FM.... ben blij dat ik geen Gyn ben! :rolleyes:

Bedankt voor jullie reacties. Geeft weer een beetje vertrouwen.

Deel Deze Pagina