geen stopweek meer???

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door zeventienmei, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeventienmei

19 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal, ik had een vraag..
    ik zit nu al meer dan een half jaar aan de pil, daarvoor ook al eens dezelfde pil en de prikpil gehad maar alleen maar problemen mee gehad..
    ook nu weer..
    in het begin toen ik ermee begon, vloeide ik alleen maar. dag in dag uit. ooit heb ik daar eens een kijkoperatie voor gehad en niks kunnen vinden ben al eens op alles getest.. en ook nu weer dacht ik, ik ga gewoon door misschien gaat het vanzelf over. het liefste wilde ik natuurlijk stoppen, want ik wilde dit mijn lichaam niet aandoen, ook al dacht de dokter dat ik gewoon niet tegen de hormonen kon.
    maar goed, ik ging door, uiteindelijk werd het wel minder ik had "nog maar twee" stopweken per maand. maar vorige stopweek op de dag dat ik moest gaan vloeien heb ik koorts gekregen, dat duurde drie dagen, dus ik dacht dat ik daardoor niet ongesteld was...
    nu moest deze stopweek een week geleden beginnen, maar ik vloei nog steeds niet.. kan dit aan de pil liggen? ik heb een kindje van bijna vijf dus ik weet ook niet meer hoe een eventule zwangerschap moet aanvoelen? ik zit wel al bijna een jaar aan de antidepresiva ook nog, misschien heeft dat ook invloed? ik maak me best zorgen eigenlijk..

de pil die ik slik is: ethinylestradiol/levonorgestrel.

liefs xx

2. zeventienmei

19 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt niemand die zoiets heeft mee gemaakt pf weet wat het zou kunnen zijn? Ik heb inmiddels een kleine bloeding gehad maar was maar heel even en volgens mij ook oud bloed.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar kan me goed voorstellen dat het je onzeker maakt. Misschien. Toch even een test doen door de zekerheid? Zodat je in ieder geval zeker weet dat je niet zwanger bent.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wat bedoel je met 2 stopweken per maand? Ik neem aan dat je doorbraakbloedingen bedoelt? Als je al een half jaar bezig bent met dit gedoe, zou ik m niet meer slikken.

Deel Deze Pagina