JOuw eisprong was 2-3 dagen later op dag 24-25. Je begon te bloeden op 14-15 dpo en dus een nette lf van 13-14 dagen, net als vorige maand. Het spijt me dat ik dit zeg, maar de termijnen bij je sterretjes kloppen dus niet. Je test vond ik ook meer een pennestreep en totaal niet passend bij het aantal dpo. Het is dan geen miskraam geweest maar een biochemische zwangerschap (net als vorige maand) als er idd iets hcg zat. Ik duim voor je dat je snel een innesteling hebt die wel blijft goed gaan en je mooie testen gaat krijgen . Ps, tipje van mijn kant.... je basale temp is 36.4 en je temp moet dus blijvend naar de 36.6-36.7 of hoger gaan om van een eisprong te spreken op de laatste dag voor de eerste verhoging. Een dip naar 36.2 en daarna 36.4 maakt geen eisprong
Helemaal mee eens,ik heb ook geen positieve test gezien,een pennenstreep is negatief helaas. Maar ik geloof niet dat ze dit wil horen. Ts,ik hoop dat je snel positief test...
Het waren echt geen pennen strepen hoor Krijg het gewoon lastig op de foto te krijgen Bekijk bijlage 555378
Nu is de test natuurlijk al oud. Maar we gaan gewoon verder met goede moed Hoe je precies het termijn uitrekent is me een raadsel hoor, gebruik dat via Google en kwam ik daarop als ik me eisprong datum invulde van FF Gewoon positief verder gaan ♡ er komt zeker ooit een plakkertje♡