Hallo dames Even jullie advies nodig. Ik slik netjes altijd de pil, nu kom ik er net achter dat ik gewoon 2 dagen achter elkaar de pil vergeten ben!!! Dit is me nog nooit gebeurt...snap er ook niets van. Maar goed mijn vraag...moet ik nu gewoon stoppen met de pil en mijn menstruatie afwachten of nog de pil verder slikken.
Staat in je bijsluiter / op internet, afhankelijk van in welke week je zit! Sowieso condoom gebruiken in ieder geval deze cyclus en voor zekerheid ook de volgende!
Je kunt er evengoed voor kiezen om te stoppen en nu je stopweek in te lassen en zo je cyclus weer te 'resetten'. Als je nu alsnog gaat inhalen, loop je kans dat je een doorbraakbloeding krijgt.
Ik stop nu idd... heb nu nog 5 pillen over dus we zien wel. Dat condoom gebeuren is al te laat haha...ik kwam er te laat achter dat ik de pil vergeten was.
Inderdaad nu de stopweek inlassen. Je zit in de laatste week van je strip. En dan opnieuw beginnen zodra de stopweek er op zit... wel opletten dat je op tijd weer begint hè In principe ben je dan gewoon weer beschermd
Ja ik begin dan idd de dag dat ik de pil vergeten ben. Had t op Internet opgezocht. We zullen zien! Thnx voor de antwoorden