Test

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sandra24, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra24

sandra24 Niet meer actief

Hallo,

Wij zijn sinds 2 weken gestopt met de pil.
    Ik heb mijn strip niet afgemaakt, ben in het midden van de laatste week gestopt. Normaal gesproken wordt ik dan die week erna zaterdags pas ongesteld maar nu was dit al een week eerder en duurde mijn ongesteldheid ook erg lang. Ik heb ook wel in mijn agenda geschreven wanneer ik de pil had moeten slikken en wanneer ik ongesteld had moeten zijn alleen daar klopt natuurlijk niets meer van nu die ongesteldheid eerder is opgetreden en langer heeft geduurd...
    Mijn vraag is wanneer kan je een zwangerschapstest uitvoeren?
    Er staat toch altijd op een test dat je dat 3 of 4 dagen voor je menstruatie moet doen? Maar die weet ik nu niet meer. Kan ik ook gewoon testen tussendoor of moet je echt voor je menstruatie testen?
    Ik hoop dat jullie mijn vraag snappen, beetje moeilijk te verwoorden haha :)

Groetjes,
    San

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    je hebt je strip niet afgemaakt dus is het toch logisch dat je eerder ongi word,je kunt sommige testen gebruiken voor je nod kruitvat 2 voor 5 zijn erg gevoelig.maar ik denk dat je gewoon aan het ont pillen bent en dat kan wel even duren.succes

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Je eerste bloeding is geen ongesteldheid, maar een ontrekkingsbloeding van de pil nog. Nu moet je wachten tot je lichaam zelf weer een cyclus oppikt. De ene is gelijk regelmatig ongesteld, en bij de ander kan het wel een jaar duren voor er weer wat ritme en regelmaat in zit.

4. sandra24

sandra24 Niet meer actief

bedankt voor jullie reactie :) hopelijk is het snel weer allemaal gewoon normaal :)

Deel Deze Pagina