Menstruatie uitstellen met utrogestan?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nana33, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Tijdens mn eerst ICSI poging heeft de Utro wel een menstruatie tegen gehouden. Werd 2 dagen na stopppen ongie.

Vorige keer heb ik op eigen houtje tijdens een cryo terugplaatsing ook utro gebruikt. Heb nl. een lf van 12 dagen, dus 2 dagen korter als gebruikelijk, door de utro wel een lf van 14 dagen, helaas ongie geworden. Nu aan het wachten hoe de 2e ICSI afloopt.

2. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik zie dat je al besloten hebt om Utro te gaan gebruiken, dus een beetje mosterd na de maaltijd ;). Maar bij mij stelt Utro wel degelijk mijn menstruatie uit, pas als ik ermee stop, komt mijn menstruatie na 2 dagen op gang, dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was. En dan idd zoals Maartje zei ietsje eerder starten. Succes!

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben inderdaad alweer een tijdje bezig met utro. Ik zit nu op 12 dpo en moet zondag ongesteld worden. Mocht het lukken om het uit te stellen dan stop ik waarschijnlijk maandagmiddag en hopelijk wordt ik dan dinsdag of misschien zelfs woensdag ongesteld. Ik hoop dat het lukt.

@Brix: Wow, wat heb jij veel mee moeten maken zeg!! :( Ik hoop dat het geluk je uiteindelijk toch snel mag vinden!!! Ik weet dat ze in Gent in ieder geval een stuk verder gaan dan hier in geval van herhaalde miskramen, hopelijk helpt het.

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hier even een update: Whooptidoo, utrobollen missie voor zover geslaagd :D. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Na flink wat gegoogle heb ik gisteren besloten om met de bollen te stoppen, omdat de meesten kennelijk 2 a 3 dagen na stoppen met de bollen ongesteld worden. Dan zou ik dus morgen of woensdag ongesteld worden. Mocht ik het wel vandaag worden dan is er nog geen man overboord en zou het de aankomende cyclus waarschijnlijk ook gewoon door kunnen gaan. Pfff, ik ben blij dat ik het heb geprobeerd. Nu maar hopen dat ik van het ZH ook gelijk door mag :).

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Fijn dat het gelukt is! En veel succes de volgende ronde!

Deel Deze Pagina