Omdat ik 6 DPO een test had gedaan en die KNALpositief was, postte ik hier een topic om te vragen wat jullie ervan vonden Ik had al eerder negatief getest, dus de pregnyl was al uit m'n lichaam. Kreeg hele verschillende reacties, van bijvoorbeeld Merah, Jippie, Pumelke, Pepe, Sarah1989 en Nana Stom he, dat je zo extreem met iets in je hoofd kunt zitten dat je zelfs over forumleden gaat dromen
Whahahaha, geweldig!! Dat komt vast door die Pregnyl, daar ga ik ook altijd zo maf van dromen. Maarreh nu wordt ik wel nieuwsgierig. Wat was mijn reactie dan precies? .
Ja idd, was ik positief of heb ik het afgedaan als nasleep van de Pregnyl? (vast het laatste, haha). Hoop dat je droom positief geeindigd is en dat je straks een mooie (echte) positieve test in handen hebt!!!
Nana; Jij was helemaal blij.. En Merah; Jij was eigenlijk een beetje boos, hoe haalde ik het in mn hoofd om 6 DPO te testen (logisch ook ) Dankjewel trouwens, lief!
Ah! Heb ik zo'n reputatie op het forum? Fijn dan weer Maar goed, eerlijk is eerlijk, 6 DPO is ook wel erg vroeg. Haha