Ik kan hier geen centraal topic over vinden, waarschijnlijk overheen gekeken. Maar ben na het stoppen van de pil echt vreselijk moe. (ik ga eens wat vitamintjes slikken want heb nu toevallig ook een zware verkoudheid te pakken) Vorige week had ik last van brokken bruin slijm gepaard met wat pijn in de onderbuik. Afgelopen weekend dacht ik mijn eisprong te hebben, ik ben ruim 13 jaar aan de pil dus ik kon me niet meer herinneren hoe dat destijds voelde. Maar ik had echt enorme buikpijn, de hele dag een zeurderig gevoel. Zijn dit herkenbare dingen?
Hoi Kiki, Ik ben een nieuweling op dit forum en er staat zoveel op dat ik het ook lastig vind om soms een onderwerp te vinden.... Ook ik ben gestopt met de pil (10 feb) en ben hevig aan het ontpillen. Lastig al die symptomen. Ik ben moe, heb het snel koud, onverklaarbare steken in mijn (onder)buik en zere borsten. Ook ik ben lang aan de pil geweest, bijna 14 jaar en kan mij niets van een natuurlijke cyclus herinneren... het is dus maar afwachten. Voor mij in elk geval dus herkenbaar je verhaal. Veel succes met ontpillen. en ik hoop voor ons beiden dat we maar snel een "normale" cyclus zullen hebben....