wel kwaaltjes . Vandaag zou ik ongesteld moeten worden tot nu toe nog niet gehad. Ik ben de afgelopen tijd wel met vlage misselijk (heb ik anders nooit last van), gevoelige borsten (heb ik altijd wel eigenlijk) en nog steeds een verhoogde temperatuur.Ik heb getest vanmorgen maar helaas negatief. Zou ik nu over een paar dagen weer testen of gewoon aannemen dat ik niet zwanger ben. Normaal gesproken ben ik best regelmatig. Ik voe me eigenlijk ook superlekker, normaal is dit niet zo vanwege gezondheidsredenen. Ah misschien neemt mijn lichaam wel een loopje met me.
over een dag of vijf als ze weg blijven nog maals testen, de eerste dag wanneer ze uitblijven is je hormoonwaarde ws nog niet zo hoog succes
ik had met clearblue eerst een negatieve test, ze reageren pas als je een paar dagen overtijd bent. je kan vandaag nog een keer testen of morgenochtend en dan met een andere test, misschien een van een huismerk, die van kruidvat schijnen erg goed te zijn. succes!
Bedankt voor de reacties.Ik heb idd ook gehoord dat de kruidvattesten erg gevoelig zijn. Ik denk dat ik sowieso nog even afwacht tot het weekeinde. Misschien dat mijn nod wat verlaat is, dat hoor je ook weleens dat het een paar dagen kan schelen. Ik heb meestal een cycles van 26 dagen, lekker kort dus. Het is echt heel vaag,het lijkt net of mijn lichaam zijn eigen leven leid.Hij doet dingen die ik niet herken.
Hai moby ik zit in precies dezelfde situatie! Ook negatief met clearblue en vanmorgen met kruidvat maar niets... Nog geen ongi terwijl ik ook regelmatig ben, wel al tijdje krampen.
hier t zelfde verhaal.. ook getest met kruidvat maar ook negatief en ook nog geen spoor van mn ongi..
Hellaas zijn ze bij mij doorgekomen en goed ook.Ben er heel het weekeinde ziek van geweest. Dus nu maar hop naar de volgende ronde. Jullie succes en ik hoop dat hij bij jullie wel positief is.
hier nog niets..helaas.. jammer moby op na de volgende ronde maar weer.. kan me voorstellen dat je er het hele weekend ziek van geweest bent.. Van mij mogen ze nu ook wel komen anders is ook mn cyclus weer helemaal de weg kwijt.. succes allemaal..
In mijn laatste cyclus rekende ik met 31 dagen en dat werden er 36. Helaas is os vrouwenlichaam niet zo voortspelbaar. Ik reken nu niet meer zo strikt. Ik moet het maar zien. Wel irritant. Met de pil weet je precies wanneer je ongi word en nu niet meer. Maar ja, we hebben het er voor over. Maar natuurlijk hoop ik dat voor jou die 5 dagen overtijd wel omgezet worden in een zwangerschap!
Hier idem,kan mischien te vroeg zijn geweest(CB test),maar ik reken nergens meer op. Temp snap ik ook niets van. De hele week 37,gisteren 36.9 en vanmorgen weer 37
die temperaturen hou ik me ook maar niet meer aanvast..Mijne is nog steeds rond 37,5/ 38.0 ik snap er niks meer van en wacht wel tot eind vd week met nog een test ofzo.. jij ook succes hoor.. liefs heidy
Jij hebt echt een hoge temp zeg! De mijne is nu steeds rond 36,3. Laag dus.. Kan het toch zijn dat je te weinig HCG nog in je lichaam hebt? En dat je daarom negatief hebt getest?
nou .. vanmorgen zijn ze toch tevoorschijn gekomen helaas.. op na de volgende ronde.. jij ook succes hoor.. liefs heidy
Jammer Heidy hopelijk de volgende ronde meer succes! Mijn temp is altijd rond de 37,5/38 terwijl ik een echte koukleum ben..raar he! Ach ik merkte het pas toen ik mijn temp opnam dus zal er wel geen last van hebben dan.