Afvallen en dan zwanger worden..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Essie28, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik wil graag eerst 5 kilo afvallen voor ik weer zwanger wordt. Maar het is zo moeilijkk wie herkent dit?
    Ben namelijk bang dat ik heel dik wordt de 5 kilo is nog van me eerste zwangerschap.

En wil in febr beginnen aan tweede gaat dit lukken?

2. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Essie,

Zooooo herkenbaar! Maar deze maanden zijn wel erg moeilijk om af te gaan vallen, met al dat lekkers!
    Ik heb mezelf voorgenomen om gezond te eten (niet afvallen!) en dus niet teveel te snoepen ed. Het lijkt me namelijk dat echt afvallen niet goed is om zwanger te worden, tenzij je echt veel te zwaar bent... Maar misschien heb ik dat helemaal mis.
    Ik zeg, gezond eten en je lijf in goede conditie houden. Doe 5 kg die halen we er straks na de bevalling ban ons tweede ronder wel af! 😊

Succes!!!

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Klopt ik heb zoiezo altijd moeite met afvallen in.de wintermaanden:p
    Maar wil zo graag nog even paar kilo eraf ik.was.bij de eerste 20kilo aangekomen maar toen at ik alles wat los en vast zat.
    Nu wil ik echt wat je zegt gezond gaan eten.en zo min mogelijk suikers.
    Ben niet superzwaar ofso bmi is 26
    En vanaf vandaag gewoon gezonder leven hoop ik ;)

4. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier zelfde verhaal.nog steeds 10 kg zwaarder dan voor m'n zoon. Ben nu weer begonnen met minder snoepen en gezonder eten. Hoop dat zwanger worden dan makkelijker gaat

5. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Er is een club 'afvallen voor zwangerschap' :)
    Ik kan sonjabakker aanbevelen. In 3,5maand nu twintig kilo afgevallen (ook met de motivatie om gezond zwanger te kunnen zijn van een tweede, goede reden, eerder lukte afvallen nooit en nu dus ineens wrl). Nu een maandje welverdiende pauze (zoooveel feestdagen en logeerweekenden) en dan in januari weer verder. Maar inmiddels ook aant ontpillen dus wie weet word ik wel zwanger voor ik op mn streefgewicht ben..Heb iig het voornemen die zwangerschap gezond te eten in tegenstelling tot vorige zwangerschap ;)

6. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga even kijken! Ik ga misschien wel wat dingen van Sonja oppakken maar niet alles, ik vind het erg weinig (toen destijds, toen ik het probeerde) 1 glas jus dorange was m'n ontbijt, daar kan ik niet op leven 😱

Deel Deze Pagina