Daar ben ik weer eens Was niet te bedoeling om wat te schrijven maar ik wil het kwijt! Zou vannacht ongesteld moeten worden maar ben het nog niet. Heb er afgelopen maand eens niet zoveel bij stilgestaan maar nu ik nog niet ongesteld ben breekt me het zweet uit.. Als ik terug ga denken heb ik bijna geen symptomen gehad. Normaal ben ik vanaf eisprong altijd misselijk, buikpijn, rugpijn, steken in mijn borsten. Nu heb ik wel wat krampjes gehad maar dit waren meer steken. Gisterenavond in bed wel een flinke kramp. Rugpijn heb ik nu met vlagen, normaal de hele dag door. Ben vorige week ziek geweest. Griep tijdens de innesteling. Het kan er mee te maken hebben. Verder veel last van hoofdpijn en dit heb ik normaal nooit. En goede zin, dit is normaal een paar dagen voor NOD wel anders! Het kan alle kanten opgaan maar wil het even kwijt! Ow ja en de maansteen is afgelopen vrijdag uit mijn broek gevallen en gisteren zat hij bijna in de wasmachine (ik let hier atijd goed op en vergeet hem nooit) Moet nu ook weer even denken waar hij alweer ligt !
Nog steeds niets! Bah, wat haat ik dat wachten. Vooral als je een dag overtijd bent. Stel me er maar niet te veel van voor en ga er maar gewoon vanuit ongesteld te worden. Na dik 3 jaar neem je je eigen in bescherming.