Wie kan mij helpen? Vorig jaar nov. gestopt met de pil. Toen nog niet echt met kinderen bezig, maar mijn cyclus liep als volgt: 36-38-36-29-34-30 Toen 2 maanden weer de pil geslikt (kon geen kwaad volgens dokter), achteraf spijt van omdat deze waarschijnlijk alles weer 'ontregeld' heeft. Dit was ivm met vakantie en malariatabletten waardoor ik niet zwanger mocht raken. In juli dus toch gestopt, en we mogen nu eindelijk voor het echie!!!! De tabletten zouden uit mijn bloed moeten zijn en we kunnen nu niet wachten! Nu: 32-38, helemaal klaar voor ronde1!! Ben echt super blij. Maar hoe pas ik nu mijn banner aan? Er wordt gevraagd naar lengte van de cyclus en naar mijn luteale fase. En wanneer en hoe vaak kunnen we nu het beste gaan klussen?? (we willen het nog even wachten met ovutesten) Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik zou je banner aanpassen aan je langste cyclus, dus 38 dagen. Naar je lf vragen ze niet toch? Ik zou zeggen, klus vanaf je laatste dag ongesteldheid tot je volgende ongesteldheid om de dag of 3 dagen. Dat moet voldoende zijn en heb je de meeste kans op een zwangerschap. Als je echt je eisprong wilt vinden i.v.m. gericht klussen dan zou ik toch ovutesten gaan aanschaffen. Succes ermee.
Nog een tip.......vul de cyclussen die je hebt gehad in op www.menstruatiekalender.net en je zult zien dat de site voor jou je vruchtbare dagen berekend. Het is alleen wel zo dat de site een gemiddelde vruchtbare tijd voor je berekend aan de hand van het gemiddelde van je cyclussen. Ik vind deze site erg handig. Je kan er ook invullen wanneer je gemeenschap hebt gehad enz.
Bedankt voor de tips. Om de banner in te vullen heb je meerdere mogelijkheden je kan cyclus kiezen, maar daar kan je maar max. 35 dagen invullen en ook afwijkende cyclus maar daar moet je wel de lf invullen. Ik ga snel de kalender invullen, ziet er idd handig uit! Ik kijk het deze maand nog ff aan als het dan weer helemaal afwijkt misschien toch maar aan de ovutesten, het liefst natuurlijk geen ongi meer, maar ja dat willen we allemaal hè!
Zoals jullie zien, is hij aangepast! Heb 38 dagen aangehouden en de lf op 14 laten staan. Nog 24 dagen tot eisprong, pff dat lijkt wel een eeuwigheid:x Maar ja lekker veel klussen ook voor die tijd, en mijn vriend heeft er in ieder geval geen probleem mee. Die zegt: laten we het elke maar dag doen!
Hey Mama1979, Wat spannend he, om er echt voor te gaan!! Wel een lange cyllus hoor, dan duurt een ronde wel erg lang voor je idee! Je zou kunnen overwegen om etos multi zwanger worden tabletten te gaan slikken. Dit is een multivitamine met foliumzuur (dus dat hoef je dan niet meer extra te slikken), er zitten ook nog een aantal andere stofjes in die ervoor zorgen dat je goede folikels aanmaakt en zorgt dat het eitje zich goed kan innsetelen. Maar wat ik voornamelijk ook erg fijn vond, was dat het toen mijn cyclus wat verkorte, van 34 naar 28. Zie ook die topics over deze multivitamine! Veel succes en plezier met zwanger raken! Groet Snoozie
Duurde idd erg lang, dacht zelfs al dat ik zwanger was, hadden het nl. 1x zonder condoom gedaan en kreeg klachten als misselijkheid en vermoeidheid en dergelijk. (Achteraf dus gewoon ontpillen of de ongi die er aan zat te komen) Maar na een negatieve test na 2 dagen gewoon ongi Ik ben al een tijdje aan de foliumzuur en die is bijna op, dus op naar de Etos! Dank je wel Snoozie Hoop dat jullie brusje snel komt!