Heej Jo, Vervelend he!! Maar je he. Gelukkig wel al 1 ongesteldheid vehad. Door al die rotzooi van de pil heeft je lichaam langer nodig om weer in haar ritme te komen.. Ik zit nu inmiddels alweer op dag 80 ergens. Nog niet ongesteld maar wel nog steeds van die vage klachten welke op zwangerschap lijken, test is echter negatief. Dacht 2 dagen terug wel een streepje op de test te zien maar vandaag niets ik krijg een doorverwijzing als ik niet voor eind juni ongesteld wordt.
Hoi Anna01, Wat vervelend dat het niet doorzet... Gelukkig krijg je een doorverwijzing. Ik heb ook steeds van die 'pijntjes', en denk elke keer; het zou toch niet?? Frustrerend he, als je zo graag zwanger wil worden!
Herkenbaar! Hier begin feb. gestopt met de pil en vorige maand, dus mei, pas mijn 1e echte ongi gehad. Wel redelijk rond dezelfde tijd voordat ik zwanger was van onze dochter(die bijna 2 is). Hopelijk heb ik een beetje dezelfde cyclus want we hebben er een jaar over gedaan om zwanger te raken. Met hulp van de nodige ovulatietesten. We gaan nu voor een 2e, maar gebruik nu dus alweer een kalender om alles te noteren, wanneer ongesteld, wanneer ov-testen gedaan, wanneer gemeenschap. Ik hoop dat we deze keer ook op een natuurlijk manier een kindje mogen krijgen. Wil je niet onzeker maken door mijn verhaal, elke vrouw is anders. Gewoon rustig afwachten, je hormoonhuishouding moet even op orde gebracht worden door je lichaam. Veel suc6 en ik hoop dat je snel een kindje mag krijgen!