deze maand voelde ik me behoorlijk zwanger (herkende het van m'n enige echte zwangerschap!!!) en was later ook overtijd. heb toen getest en het was een zeer lichte mar posi test. de dag erna werd ik heel erg ongesteld. er kwam veel bloed en niet alleen bloed uit en heb heel veel pijn gehad, misselijk, duizelig en andere ellende (mega koud en naar). Ik vermoed dat het een heel vroege "mk" was en dacht dat het nu wel schoon was. nu us het de derde dag en terwijl ik gisterenavond geen pijn meer had en me veel beter en energieker voelde, voel ik nu toch weer dat zeurderige (zwangere!) gevoel in m;'n baarmoeder (ik denk zeker niet aan een zwangerschap!!!) en heb nog wat druk van onderen zoals ik het voel. Ik vind het toch wat vreemd verlo[en allemaal voor een gewone menstruatie...als dit een heel vroege MK was, klopt het dan dat je nog wat langer die 'pijn' houdt? of zal ik toch maar van de week een afspraak maken met de gyn om te laten kijken...? we zouden graag voor een 2e kindje gaan maar moet wel helemaal ok zijn van binnen! wat denken jullie? Bloed is al wel veel minder, gaat sneller dan anders!!!
hier precies hetzelfde! voelde me heel zwanger vorige maand. wist t zeker, maar werd toch ongesteld. ik ben 3 keer zwanger geweest en weet daardoor wel hoe t voelt. ik weet zeker dat ik me niet vergist heb. ik ben nu een week na mn menstruatie en blijf steeds rare klachten houden. zwaar gevoel in mn buik enz... ik denk dat je lichaam weer ff bij moet komen....
hm klinkt wel t zelfde ja...ook ik weet eigenlijk zeker dat ik het niet verkeerd heb...zo karakteristiek hoe ik me voelde deze maand...zo zwanger!!! maar goed, het is over wat het ook was...wil wel zeker weten of alles schoon is...
ik denk dat je ervan uit moet gaan dat je lichaam t vanzelf opruimt. is het niet nu, dan bij de volgende menstruatie. ik voel me ook gewoon nog zwanger heel raar! ik geloof gewoon niet dat dit tussen mn oren zit! ik wacht mn volgende menstruatie maar af....