Menstruatie vraagje..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilona77, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    Ik dacht dat als je stop met de pil je menstruatie heviger kan worden, maar bij mij is dit andersom.

Ik heb nu mijn 2e menstruatie na gestopt te zijn met de pil, maar het is veeel minder en duurde maar 3 dagen meestal heb ik er toch wel 5, 6 dat het echt over is, verder heb ik ook geen krampen gehad aan het begin, wat ik normaal wel heb.

Heeft iemand dit ook gehad ?

liefs,

2. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hai Ilona,
    mijn menstratie periode is ook korter en de klachten zijn ook minder als toen ik de pil nog slikte. Ik kan me nog wel herinneren dat ik toen ik begon met de pil ook meer klachten kreeg dan daarvoor, maar heb 10 jr. de pil geslikt, dus weet het ook niet meer precies.
    Ik vind 't wel fijn zo!

3. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hoi Ilona,

dat heb ik ook en ik begreep al van anderen dat dit vaker voorkomt. Ikzelf heb maar drie dagen gebloed, maar de hoeveel stond ongeveer gelijk aan wat ik normaal in een dag verloor...
    Ik neem aan dat dit er gewoon bij hoort, bij het 'ontpillen' dan hè... Misschien moet je cyclus nog op gang komen. Je hebt je lijf met de pil aardig voor de gek gehouden en nu moet ze het helemaal zelf gaan doen, wie weet kost dat even wat moeite? Ik weet het ook niet zeker, maar probeer voor mezelf een acceptabele verklaring te vinden.

4. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi naamgenootje,

Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook een korte menstruatie. twee dagen(bruin), waarvan 1 met rood erdoor.
    Ik heb veel meer menstruatie klachten als voorheen, waarvan ik iedere keer denk..nu komt me er toch 1...,maar het blijft minimaal. Ik ben trouwens allang niet meer aan het ontpillen.

groetjes ilona

Deel Deze Pagina