ik zit met het volgende ik heb positief getest eergister en gisteren en vandaag met cb kv en matcare nou het volgende mijn cyclus is altijd onregelmatig tussen de 27 en de 37 nooit meer nooit minder maar hoe ver zou ik nu zijn want doe ik 27 dagen dan ben ik 3w1dag doe ik 35 ben ik 3w.3d maar dan kan ik nooit al positief testen ik wil een baner maar hoever zou ik dan zijn ? wat denken jullie? liefs ancie
Als ik uitga van 16 augustus dan zou je nu 4w4d moeten zijn, maar je test is nog licht positief dan zou ik het gemiddelde ongeveer nemen en nu uitgaan van 4 weken zwangerschap je zou dan 27 mei uitgerekend zijn.
nee heb ik deze maand niet gedaan omdat de gyn zij van het zit er deze maand niet in omdat mn baarmoeder bij moet komen maar ik heb de 30 en 31 aug bruine afscheiding gehad en de 1ste ook steekjes ja helpt niet veel he
Weet je ong wanneer je ei is geweest. Op welke dag van je cyclus? Dan kun je ook wel ong uitrekenen wanneer je bent uitgeteld.
Bruine afscheiding en steekjes kan duiden op een eisprong, uitgaande dan dat dat de 1ste is geweest zit je nu 16 dagen erna, dus 4w2d. wordt dan 25 mei. En onzin dat je baarmoeder moet bijkomen, hoever was je zwanger toen je de miskraam kreeg, want daar hangt het meestal van af.