64% kans in een jaar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Steff22, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal,

In April hadden wij een afspraak gemaakt bij de gynocoloog. Op dat moment waren wij naar anderhalf jaar nog niet zwanger.

Uiteindelijk hebben wij alle testen gehad inclusief kijkoperatie etc. Het enige dat wij hebben ondervonden is dat het zaad van mijn man 50% goed was.

De uitslag was uiteindelijk gisteren dat wij 64 procent kans hebben in een jaar. Ik schok behoorlijk van deze uitslag. En wij zijn ook naar huis gestuurd dat ze verder niets voor ons konden doen. Het lot ligt nu in onze eigen handen.

Mijn vraag is eigenlijk of iemand weet hoeveel procent dit in een maand is.....

En hebben jullie eventueel goede tips waardoor de kansen misschien grootte worden?

Ik heb een cyclus van 28 dagen en mijn ei komt altijd op de 14e.

Ik hoop dat er meiden zijn die mij goede tips kunnen geven want ik zag het gisteren echt niet meer zitten, ik ben ook al weken de "hoop" kwijt....

Liefs, Steff

2. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Wat apart om zo naar huis gestuurd te worden. Als je zo'n mooie cyclus hebt en gewoon een eisprong dan kunnen ze jullie toch helpen aangezien jullie al zo'n tijd bezig zijn.. Het zaad van de man kunnen ze 'opwerken' dacht ik en dan IUI. Of misschien sowieso IUI. Of zeg ik nu iets geks? Ik denk in ieder geval niet dat je de hoop op moet geven want bij jou zit alles goed en je man is ook niet geheel onvruchtbaar.

3. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Dat dacht ik ook, Op dat moment heb ik dit ook gevraagd maar haar reactie was wanneer wij zouden behandeld worden hadden wij maar 38 procent kans op slagen per jaar.
    Volgens haar was onze tijd nog niet gekomen.
    Haar reactie was voorral omdat ik in 20o7 met een andere partner door de inplanon zwanger ben geraakt (miskraam gehad) mijn man heeft ook een dochtertje. Door deze informatie konden ze ons ook niet laten behandelen.

Ik voelde me ook echt heel rot toen ik daar weg kwam, ben er de hele avond ziek van geweest. Ik voelde me beetje hopeloos. (ben nooit ziek)

Ik heb met mijn man afgeproken dat dat ik positieve energie ga zoeken en dat probeer ik vanaf nu....

Daarom zoek ik een beetje positieve reacties:)

Deel Deze Pagina