menstruatie zet niet door

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door trotsemama2008, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Moet even mijn ei kwijt, zaterdag avond eem doorzichtig sliertje met druppie bloed er in moest zaterdag ongesteld worden,
    Zondag tegen de avond rose/rood verlies heel weinig (s nachts heel slecht geslapen ivm buikpijn) .
    Maandag theelepeltje bloed op damesverband weinig puf moe buikpijn syrond verkouden geen tot weinig eetlust.
    Dinsdag theelepel bloed damesverband , licht bij afvegen, niet meer continu buikpijn, nu met vlagen.
    Vandaag bij opstaan loopt beetje orange/rood uit daarna alleen weer bij afvegen,
    Menstruatie buikpijn blijft maar zet niet door Zo raar, normaal loopt er er echt uit zon 2 a 3 dagen lang heel donkerrood bloed en nu blijft het beetje licht iemand ervaring?
    Moet ik mijn volgende menstruatie afwachten of de dokter bellen?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    hmm een beetje vreemd inderdaad!
    Ik zou gewoon ff afwachten want de dokter zal er ook niks aan kunnen doen.
    je bent zie ik pas gestopt met de pil, mss komt het daardoor!?

Ik zou nog even afwachten, succes!!

3. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Ik ben al meer dan een jaar van de pil af Heb sinds 3 maand een normale 28 dagen cyclus dus dat is t dus niet

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    dat is vreemd jah!!
    Je kunt eens bellen naar de ha kijken wat die zegt, maar ik ben bang dat ze je daar niet mee kunnen helpen!
    suuces!

5. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Denk t ook niet, op internet wordt ik ook niet veel wijzer, ja kom telkens uit
    Bij miskramen.
    Een test durf ik ook niet te doen omdat ik toch al is het Zo minimaal bloed
    Pffff dilemma

6. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier deze ronde ook last van... Menstruatiekrampen blijven, ongi zet niet door, alleen bruinverlies... Gister was mijn nod, maar test was negatief. Vervelend he, die onzekerheid. Ik wacht toch nog maar even 2 tot 3 dagen en wanneer het dan nog niet doorzet toch maar weer een testje doen. Iemand anders hier ervaring mee? Kun je zwanger zijn met bruinverlies?

7. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Nou echt he ik ga net na de wc en er komt donkerrood uitlopen en ook op t papier denk dat het gewoon een rare menstruatie is die met moeite toch langzaam komt, en helaas met veel pijn

8. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    @mime ja dat kan zeker zou idd nog maar 2 of 3 dagen wachten
    Wachten en dan nogmaals testen sucses

9. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook succes! ben benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen

10. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Dank je ik neem aan dat het nu echt is begonnen en hoop
    Dat de pijn snel verdwijnt en zal over 2 of 3 dagen even naar jouw verloping kijken spanend hoor hihi

11. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat de uitslag hier wel even weten!

12. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Oke ben benieuwd, ik verlies nu bruin/rood en een paar drupjes in toilet beetje buikpijn blijft pffff Zo raar nog nooit gehad

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hier nog zo een figuur.. word er een beetje sago van;)...had een nieuw bericht geopend, dus bij interesse moet je dat mar ff leze;)

14. Appels

Appels Niet meer actief

Ik herken t wel een beetje. De laatste 2 maanden heb ik dat dus. De eerste 3 dagen bruinverlies of roze en dan zet het plotseling ineens flink door op de 4de dag. Heel vervelend..

Een zwangerschap kan altijd, ook bij een menstruatie/bloeding. Tenminste dat heb ik begrepen... dus het is altijd maar afwachten...

Suc6

Venividiamavi vindt dit leuk.
  15. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Ik heb dat ook wel eens gehad maar dit nog nooit nu geen buikpijn meer
    Maar pijn in de zij net weer bloed aan papier gek wordt ik er van
    Haha mijn ma had ik ook met jullie toen ik zwanger was ik vloeide ook whaaaa

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik meld me ook....zit nu op dag 43, negatieve test en steeds echt buikpijn/rugpijn/hoofdpijn. Dus echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Zaterdag 3 druppeltjes donkerrood bloed en verder nog steeds niks....-zucht-

17. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Het zou ook oud bloed kunnen zijn. Ik had bij mijn laatste menstruatie 12 dagen (!) bruin/rozig bloed bij het afvegen en ben uiteindelijk toch ongesteld geworden... Ik kan me helemaal voorstellen dat je er onzeker van wordt. Anders toch maar even een testje doen??

18. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Daar wordt je idd heel onzeker van maar er zit ook vers bloed bij en Heb ook
    Krampjes in mijn linkerzij ik kan niet wachten tot het eruit loopt
    Of er is wat anders aan de hand :'(

19. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Nou lekker dan ben nog steeds aan het nadenken wat ik nou Moet
    Doen nog steeds t zelfde verhaal bloed(bruinrood) bij het afvegen geen buikpijn
    Of pijn in de zij meer maar het komt maar niet echt pffff

20. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    Vrijdag de dokter gebeld is wat misgegaan ze waren mijn gegevens kwijt
    Ik zou worden terug gebeld is niet gebeurd lekker dus maandag maar weer bellen.
    Vrijdagavond test gedaan negatief had eigenlijk ook niet anders verwacht.
    Zaterdag was het bloeden over en s middags rare stolsel met bloed ik dacht Yes
    Ongesteld maar s avond weer Zo goed als over.....
    Maandag maar weer afwachten, hoe is het nu met jullie dames?

Deel Deze Pagina