Heb ik ook de laatste maanden. Drie dagen bruinverlies en alleen wat rood bij het afvegen. Daarna twee dagen leegloop en dan is het zo goed als weg.. zit zeker in het weer! De dag dat het bruinverlies begint is trouwens wel keurig twee weken na mijn eisprong.
Ik mag me hier ook bij aansluiten. Gister was mijn NOD dag, sinds vrijdagavond paar druppeltjes bruin en roze bloed/slijmverlies en nare pijn in rechterlies. Test is negatief... Hoop dat de menstruatie dan maar echt door gaat zetten, kunnen we weer verder voor de volgende ronde.
Hier ook nog niks bijzonders. Zaterdagavond flinke buikpijn en een heel klein beetje bruin/rood. Zaterdagnacht ook maar een paar drupjes roze. Zondag niks en vanmorgen weer een paar drupjes. Nu flinke buikpijn. -zucht-
Ik kom ook hier kijken .... vrijdag was mijn NOD en ja hoor beetje bloed( jammer dacht ik nog maar op naar ronde 5)... zaterdag redelijk normaal en zondag.. poef geen ongesteldheid meer? wel nu wat bruin bloed( maar echt heeeeeel weining,,.. dus eigelijk maar een dag gevloeid?? Dus vanochtend een testje maar dit was negatief?.... Dus Ha gebeld en dit zegt over weekje nog x proberen en kijken wat volgende maand doet..... dus spannend! good luck allemaal!
Balen lindsay, op naar de volgende ronde, nee Heb de huisarts niet meer gesproken, ik kijk het wel aan en zie het de volgende menstruatie wel of het weer Zo raar verloopt, ga de huisarts nu niet bellen omdat ik verder geen klachten Heb mijn darmen gaan alleen tekeer en Heb vanochtend 2 maal een soort krampjes in de linkerzij gehad en kom maar niet van mijn verkoudheid af haha maar hiermee Heb ik niks aan de huisarts Afwachten maar en vanochtend leek ik wel misselijkheid maar kan me dat ook inbeelden......
Lotje2 en lunap is er bij jullie al wat veranderd? Ik denk dat het bij Mij gewoon mn maandstonden waren voel me niet anders als normaal af en toe beetje buikpijn en HONGER verder niks is ook nog wel veelal te vroeg voor kwaaltjes maar toch.....
Hier ook niks veranderd. Gisteren nog een heel klein beetje bloed en nu wordt het al bruinig. Test negatief, dus ik denk dat dit toch mijn menstruatie was. Had ook hoofd/buik/rugpijn en idd honger zoals anders wanneer ik ongesteld wordt. Alleen zo weinig en zo kort....Pff, zou het dan zo zijn dat ik deze maand geen eisprong gehad heb?
Heb ook even een vraagje i.v.m. mijn mensturatie. Ben in mei gestopt met de pil en sindsdien heel onregelmatig ongesteld (zie mijn handtekening). De laatste tijd ging het wat beter en ik gebruik nu ook ovulatietesten anders is er helemaal geen touw aan vast te knopen. Vorige week donderdag 22 maart ben ik ongesteld geworden (jammer genoeg), maar het verloopt een beetje raar. Normaal word ik ongesteld met duidelijk rood bloed en vrij veel, daarna wordt het elke dag minder met op het laatst bruin bloed. Vrij normaal denk ik zo. Nu ben ik deze rond alleen donderdag ongesteld geweest (redelijk wat bloedverlies), maar met tampon gebruik vind ik dit soms lastig in te schatten. Van vrijdag tot en met maandagavond helemaal niks meer, geen spatje bloed. Maandagavond zag ik weer een klein beetje roze bloed, daarna niks meer. Dinsdag en zojuist ook een klein drupje bloed. Wat moet ik hier nu van denken... naar mijn idee is een menstruatie toch meerdere dagen bloed wat langszaam afneemt. Dit keer dus niet. Mijn buik voelt wel wat vreemd toch wel heel 'ongesteldheidsgevoel'. Werkelijk geen idee en ben bang dat ik me weer wat in mijn hoofd haal. Dat krijg je nu eenmaal als je graag zwanger wilt worden en al enige tijd bezig bent. Heeft iemand dit ook wel eens gehad op deze manier en weet je wat er toen aan de hand is/was?
Ben zelf sinds vorig jaar sept vd pil af, 1e 2 á 3x mooie regelmatig ongesteld(joepie!!), daarna begon het elke maand een paar dagen op te schuiven...laatste keer zat ik al bijna aan het einde vd maand! En maar wachten en wachten, maar wel alsmaar zo'n vreemd gevoel van onbehagen, zoals je dat alleen kan hebben als je ongesteld moet worden. We zijn op de "bonnefooi" aan het klussen, wordt onze 1e, en willen eerst de natuur haar gang laten gaan, maar het is wel erg verwarrend als ik steeds zo onregelmatig ongesteld ben! Veel succes en sterkte ermee!
Oh dames ik weet ff niet meer..... vanochtend een kruitvat 2v5 gedaan en ja hoor een tweede streep (aaaaaah was verbaasd maar duidelijk zichtbaar en op de goede plek en rose van kleur) dus in de middag een Clear Blue digitaal gekocht maar die zegt ' niet zwanger' maar toen de stick eruit haalde waren er echt duidelijk twee streepjes....ik weet dat je die niet mag aflezen maar toch. Het is hier dus nog ff spannend! morgen vroeg opnieuw testen! Lotje en Lindsay hoop dat toch nog een tweede streepje komt! duimen jullie voor me?
Oooh lunap spannend ik duim zeker voor je, lotje2 vervelend he, Je hebt toch wel wat verloren? Dan denk ik wel dat er een eisprong heeft Plaatsgevonden hoor, en kastje vervelend Zo cyclus he Heb zelf een jaar een cyclus Gehad van 35 en langer en sinds 3 maanden een regelmatige van +/- 29 en nu zon rare menstruatie ertussen pffff
@Lunap: Ik duim voor je!! Spannend zeg! Mij lijkt een streep toch echt een streep, dus ik zou ff een paar dagen afwachten en dan nog eens testen. Misschien is je ei later geweest dan je denkt en test je te vroeg. Hou ons op de hoogt! Hier heeft het nu toch echt doorgezet. Vannacht flink buikpijn en rugpijn gehad en vanmorgen gewoon duidelijk bloed. Ben er wel blij mee, nu is het in ieder geval een duidelijke ongesteldheid. Neem aan dat dit nou dag 1 van mijn volgende cyclus is? @Kaat: Hoe is het bij jou? Misschien komt het bij jou ook nog. @Trotsemama: Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je soms wel (een klein beetje) ongesteld kunt worden zonder een eisprong gehad te hebben, dus ik maakte me een beetje zorgen omdat ik zo weinig bloed verloor. Raar he, dat ik gewoon blij ben met mijn ongesteldheid! haha.....
ZO spannend allemaal, want had vanochtend weer en tweede streep en die was duidelijker dan gisteren! Alleen heb net wel bloed verloren, niet veel maar wel helder rood.... de zat ook een sliertje doorzicht iets bij ( sorry weet niet hoe anders moet noemen) heb geen buikpijn ofzo ,wel trekkerig gevoel maar niet pijnlijk.... dus ik durf nog steeds niet blij te zijn... we wachten morgen af! @ lotje fijn dat je nu zekerheid hebt! op naar de volgende ronde!
Nou lunap denk dat ik je dan al voorzichtig kan feleciteren een streep is een streep, Helemaal leuk, en lotje2 fijn dat je weer verder kunt Nieuwe ronde nieuwe kansen
@kaat hoe is t nu heeft t doorgezet? Hier wacht ik op mijn volgende periode Zit helaas niets anders op Heb namelijk geen verdere kwalen Alleen dat ik moe ben en weer verkouden pffff voort al 3 weken