Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden, Niet gekomen had alleen een klein rood sliertje aan t Toiletpapier. Zondagavond rose/rood verlies heel weinig, maandag tegen dé middag Heel klein beetje bloed, en vanochtend heel klein beetje Bloed in damesverband en bij afvegen. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft dat ik ontzettend Verkouden ben en grieperig maar mijn menstruatie is normaal Wel heel anders en heviger heb ook 2 dagen heel erg buikpijn gehad vooral in bed s nachts, zal ik dit als menstruatie moeten zien of toch een test wagen? Heb verder niet echt verschijnselen Díe op zwangerschap duiden kunnen net Zo goed griep verschijnselen zijn. (Wij gebruiken een condoom díe vaak laat omgedaan wordt, dus een zwangerschap zou kunnen al denk ik t niet) Hellup
Ik denk dat je gewoon ongesteld word maar dat het even tijd nodig heeft. Ik heb dat ook soms, dat ik 2 dagen voor mijn ongi al beetje bloed verlies.
Ik Vind het Zo raar dat t Zo weinig is en licht Normaal verlies ik echt redelijk wat En is het heel donker rood met sorry slierten
Bel denk ik morgen toch even dé huisarts want zet Toch niet door 1 streep in slip en verder alleen bij afvegen, En voel me ziek zwak misselijk koud en Zo moeeeee
Nou het heeft niet echt doorgezet het was voornamelijk Alleen licht bloed tot iets donkerder bij het afvegen heeft tot Zaterdag geduurt en aan t einde van doe dag nog een stolseltje verloren met wat donkerder bloed dus dacht Yes het komt maar was ook ineens weer over Dus ben nog niets wijzer hoe verloopt het bij jou dan?
Hier precies hetzelfde...Heel veel buikpijn gehad afgelopen 2 weken en elke keer het gevoel dat ik bijna ongesteld ging worden, maar er kwam maar niks. Zaterdag een heel klein beetje, zondag niks, gisteren weer een heel klein beetje tot niks en vandaag (na 49 dagen!!!) wel iets meer. Nu is het ook echt rood/donkerrood, dus ik ga ervanuit dat dit mijn menstruatie is. Ik weet het ook niet......
Wat kan je lichaam met je sollen he? Kijken of het vandaag bij je doorzet dan ik dacht ook elke keer nu is Hey weer iets meer zal t nou wel worden maar telkens niet of de rare menstruaties komen door het weer had ik namelijk ook al gehoord hmmm toch vreemd.....
Dat heb ik ook gehad! ik zou zaterdag ongesteld moeten worden, het is begonnen met wat lichtbruinige troep, toen was het even weg, savonds nog een klein beetje bruinige troep met slijm, volgende ochtendwas het maandverband schoon. daarna weer wat bruinige troep, 3 druppels roodbloed gezien, daarna weer lichtbruin. al met al misshcien anderhalf maandverbandje gevuld ipv bijna een heel pakje maandverband (bij normale menstruatie) Nou moet ik van de assistente van de huisarts volgende week (pas!) een test doen, zij denkt aan innestelingsbloeding, de huisarts zelf zegt dat het normaal is... omg