Hooi dames Herkent iemand dit mijn menstruatie was woensdag voor t laatst en nu ben ik 2 dagen verder en ik bloede net weer is dit normaal wat kan dit zijn? Iemand ervaring?
ik heb dat afgelopen maand gehad, ik wist dat mn regels moesten komen, ik had ze (dacht ik) maar heel licht wel gewoon 4 dagen. toen een week niks en toen brak mn 'echte' menstruatie door ( veel verlies en het bekende mensrtuatie ). heel vreemd. nu heb ik denk ik weer het zelfde. vandaag zou mn eerste dag moeten zijn, is al licht begonnen sinds donderdag, zet niet door.... hoop dat het morgen toch wel goed op gang komt, dat ik dan mn ov goed kan testen.....
Ja maar ik ben echt ongesteld geweest want ben 4 dagen best wel heftig gebloed t is nu ook weer over dus zal wel een restje geweest zijn ofzo
Je vorige cyclus was 23 dagen volgens je temperatuur kaartje? Heb je altijd zulke vrij korte cyclussen? Want in dat geval lijkt het me eerder dat je een ovulatiebloeding gehad hebt! Bij een cyclus van 23 dagen kan je eisprong namelijk plaatsvinden vanaf dag 5 tot en met dag 13 van je cyclus! Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Dat betekent dus dat je vrij kort na je menstruatie je eisprong al kunt hebben. Vandaar dat ik vermoed dat je net een ovulatiebloeding gehad hebt..... Deze vindt rond je eisprong plaats.
Me cyclus varieert van 21 tot 40 dagen met de laatste halfjaar 23 tot 34 ongeveer heb al wel ovulatie testen gedaan afgelopen dagen maar geen positieve gehad misschien m gemist? Zal morgen wel zien of r ovulatiebloeding was want temperatuur ook of had hij dan vandaag moeten stijgen?