Menstruatie zet niet door.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MhartjeA, 16 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MhartjeA

    MhartjeA Lid

    9 aug 2018
    54
    66
    18
    Vrouw
    Hoi dames!
    Ik ben 4,5 week gestopt met de pil en meteen een onttrekkingsbloeding gehad. Na een kleine week was die over en 3 weken terug had ik ovulatieklachten zoals draderige afscheiding, deze afscheidinng is in het weekend twee weken terug gestopt en zou dus mijn menstruatie afgelopen weekend moeten krijgen. Nou kreeg ik zaterdag een klein beetje bruine afscheiding en dat is meer geworden maar nog geen menstruatie te noemen. Ben niet bezig met zwanger worden en een zwangerschap acht ik heel klein vanwege koperspiraal. De menstraties voor en tijdens de pil waren best heftig dus dat ik nu ineens bijna niets verlies is vreemd. Toen ik eerder stopte met de pil 3 jaar geleden om wel zwanger te worden vloeide ik ook alleen maar bruine troep maar dat had ik met de pil ook. Iemand dit ook meegemaakt.
    Xx
     
  2. MhartjeA

    MhartjeA Lid

    9 aug 2018
    54
    66
    18
    Vrouw
    Owjaa. Heb de pil maar 2 maandjes geslikt.
     
  3. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het even tijd nodig heeft. Je hebt dus ook net een spiraal gehad want je zegt dat je niet zwanger kan zijn, maar je hebt ook 2 maand de pil gepakt?
     
  4. MhartjeA

    MhartjeA Lid

    9 aug 2018
    54
    66
    18
    Vrouw
    Klopt. Ik hen een koperspiraal maar hoopte met de pil mijn menstruaties te regelen. Alleen kreeg ik nog stop bloedingen. Dus maar weer mee gestopt Ondertussen is mijn bloeding helderrood geworden maar nog steeds minder dan normaal. Maarja dat kan nog komen. Dankjewel voor je reactie.
     
  5. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Heb je het advies gekregen om een spiraal met de pil te combineren? Want zo begrijp ik het in ieder geval. Ik zou dit niet zomaar combineren. Denk dat je deze vraag toch beter bij de huisarts of gyn legt.
     

Deel Deze Pagina