Hier ook richting de 30 en het wordt steeds erger, ondertussen iedere maand zo'n 8-10 dagen en veel pijn. Het wordt steeds erger helaas. hier ook geen enkele vorm van anticonceptie...
Toch wisselend dus.. Dan ga ik toch maar eens naar de huisarts, vragen of dit wel goed is. Nu ben ik dus gisteren weer ongesteld geworden, nu dag 2, en ondanks mijn super tampon liep het net weer langs mijn benen. Het gekke is dat het waarschijnlijk morgen of overmorgen weer net zo abrupt stopt als dat het begonnen is...
Al van af de eerste menstruatie tot nu altijd al pittige menstruatie.s gehad. Wel vond ik het de laatste jaren nog pittiger worden. Gelukkig slik ik nu al een half jaar de pil en dat voelt zo heerlijk. Geen maandelijkse ellende meer.. zo veel minder pijn. Ja het is wel normaler na je wat ouder woord van af rond 40 ga je richting de overgang die kan een jaar of 10/15 duren. Je lijf veranderd ook vind ik nu ik de 40 ben langs gegaan. Je huid veranderd ect ect... Dus ja.
Ik wil geen pil slikken omdat ik daar een heel ander mens van wordt.. Ik ga dan van bi-seksueel naar a-seksueel zeg maar Ik ga maandag de huisarts even bellen en eens overleggen wat er nog meer aan te doen valt.
Gisteren ben ik geweest, we gaan eerst kijken wat een primolut kuur doet, als het dan nog zo heftig is ga ik door naar de gyn en dan wordt het waarschijnlijk een novasure Bedankt meiden!!
Yup ik bedoelde idd de Novasure! Ik hoop dat de Primolut bij jou helpt en de bijwerkingen niet te heftig zijn. Sterkte!
Een paar jaar geleden heb ik hier ook over na gedacht. Het na deel is dat je dan geen kinderen meer mag krijgen! Voor mij geen probleem maar je zult per ongeluk zwanger raken dat kan altijd gebeuren als je actief bent. Mijn werd toen geadviseerd om mij te laten steriliseren. En dan deze ingreep. Mij hielden de kosten mij tegen. Van het steriliseren. Anders was ik ook voor deze methoden gegaan. Echt verder heb ik het niet uit gezocht maar tijdens het onderzoek is er wel vast gesteld dat ik een te dik baarmoederslijmvlies heb. Wat dus ook die hevige menstruatie.s tot gevolg hadden. Nu slik ik dus de pil en echt blij ben ik er ook niet mee. Er komt tromboze voor in de fam ik heb zelf suiker ben over de 40 en ben te zwaar en rook. Maar nu ik de pil slik het gaat goed mis ik mijn menstruatie. Niet eens! Maar de redenen om te stoppen daarmee zijn wel aanwezig.
Ik mag helaas sowieso geen kinderen meer krijgen, mijn man is geholpen dus dat is voor mij geen probleem Ik heb net alleen de bijsluiter van primolut even doorgenomen, en nu twijfel ik of ik die troep wel wil nemen...