Oeps

Discussion in 'Zwanger worden' started by Heel76, Aug 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Heel76

Heel76 Actief lid

Jul 15, 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb ik dat weer....
    Heb gewoon m'n vriend de woonkamer uitgejaagd. Nou daar moet je echt je best voor doen.

Weet niet waar ik last van heb. Ben normaal gesproken een redelijk nuchtere tante, maar de laatste dagen....
    Denk in vier dagen tijd wel 6 keer spontaan om bijna niets in huilen uitgebarsten. Heb ook een humeur om op te schieten :(

Kan best begrijpen dat ie even is gevlucht. Begin zelf nu zo langzamerhand af te vragen of het iets zou kunnen betekenen?
    Of zou het allemaal in mijn hoofd zitten.

Ik weet het even niet meer, zal wel weer op geduld aankomen.
    Sorry dat ik zo aan het raaskalken ben, maar moest het echt even kwijt.

Hebben jullie nog tips?

Gr Heel

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Kan best begrijpen dat je het even kwijt moest ;)

Tja,het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent...maar het kan ook dat andere zijn.Dat wachten is vervelend he?
    Trek het je niet aan meid,ik heb dit bijna elke maand! ;)

En wachten is ook echt mijn sterkste kant niet! :)

3. Female

Female Niet meer actief

hallo heel. rottig dat je zo emotioneel bent... mss betekent het idd wel iets. wanneer ben je met de pil gestopt en wanneer ga je testen? enne... tips? probeer te accepteren dat je vrouw bent en hormonen dit soms veroorzaken... sta er af en toe bij stil dat het voor beide partijen erg fijn is als jullie gezellig met elkaar om gaan.... en mss hem op een rustig moment uitleggen hoe je je voelt of wat er is? tenslotte zijn we voor mannen al moeilijk genoeg om te begrijpen ;) xxx

4. Heel76

Heel76 Actief lid

Jul 15, 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks voor de reacties. Doet je altijd weer goed ;)

Ben sinds 1 januari gestopt met de pil, oa omdat ik echt niet tegen die hormonen kan. Ben daar super gevoelig voor.

We zijn nu sinds 2 maanden serieus bezig met zwanger worden, dus het zou wel erg snel zijn. Maar we blijven erop hopen.

Als is het alleen al vanwege het feit dat ik dit jaar hier nog helemaal geen last van heb gehad........Gelukkig maar voor m'n vriend :)

Gr Heel

5. Niet meer actief

Nou ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben.Ik ben momenteel ook een wandelende emotie bom je hoeft maar dit te zeggen of ik huil.voel me raar.Ik hoop dat het voor jou goed nieuws is het huilen......

Share This Page