Hoi, Ze zeggen dat het het beste is om niet elke dag te klussen maar om de dag. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Misschien een beetje rare vraag maar ik vraag het me gewoon af... Bij ons wisseld het een beetje, vaak toch wel om de dag.
aangezien ik een seks fanaat ben (zegt me man hoor) klussen wij z'n beetje elke dag niet elke dag bewust voor een beebje maar gewoon omdat het zo heerlijk is haha
wij hebben ook om de dag geklust, en ooit met 2 dagen er tussen, en rond me eisprong randje fietsen gedaan,en met resulaat!
Om de dag en bij mijn eisprong gewoon elke dag. En vlak voor NOD wat relaxter maar ook 2-3 keer per week hoor. Verder niet gelet op standjes, randjefietsen (mijn god, dat kan ik niet eens volgens mij ), maar wel blijven liggen, lekker 20 minuutjes soezen na een vrijpartij of gewoon slapen wegens nachtelijke passie haha
Weten jullie meiden....... als je aan het begin staat van het zwanger willen worden is er maar één hele belangrijke tip: lekker doen waar je zin in hebt . Moeder Natuur geeft je lichaam zelf ook veel dingen aan. Dan gaat het vanzelf... Dit gaat natuurlijk niet op voor meiden die al langer bezig zijn... Vaak zeggen ze dat het goed is er een of twee dagen tussen te laten zitten, omdat dat het beste zou zijn voor de kwaliteit van het sperma. Succes! Josien
ik heb ooit eens ergens gelezen...elke 36 uur...dan blijven de zaadjes op z'n best. Wij doen het meestal ook zo'n beetje om de andere dag in het midden van mijn cyclus, en rond mijn EI zo'n beetje iedere dag...
Onze vruchtbaarsheidsarts zegt dat je als je wil gewoon elke dag mag klussen. Ook dan is de kwaliteit van het sperma prima.
Als je zwanger wilt worden moet je minimaal om de dag klussen in je vruchtbare periode... sperma is 36 tot 48 uur optimaal en dan zwakt het af.... Maar elke dag klussen is ook niet erg, ook niet al de kwaliteit iets minder is... (dan heb je eigenlijk 2 x een halve portie en is dus ook 1 hele, zal ik maar zeggen)
hey meid toen het lukten bij ons na 2 jaar was eerste keer dat wij minder actief waren we hebben toen 4 of 5 dagen niks gedaan en na eisprong 2x snel achter elkaar en was raak dacht dat niet meer zou lukken omdat al meer dan 24 uur na eisprong was het was niet om baby te maken maar gewoon om dat het heel NIce is zolang je geniet samen en niet bezig bent met baby maken dan gebeurd bij veel mensen opeens ik heb ook hele tijd boos seks gehad niet op hem maar op mezelf waarom lukt mij het niet toen heb ik het los gelaten en waren allebei veel gelukkiger bij.En nu verwachten wij ons prinsesje . geniet van het oefenen en dan hopelijk is ook snel raak liefs,
Wij om de dag ongeveer, soms ook 2 dagen ertussen. Op de dag van mijn eisprong (die ik altijd goed voel) ging ik een weekend weg met een vriendin. De dag ervoor geklust, en het was raak!
Zo hee, wat veel reakties, bedankt allemaal!! Ik merk het al, iedereen doet gewoon waar ze zelf zin in hebben en met resultaat! Ik hoop dat dat bij ons ook werkt
Heb jij trouwens een innestelingsbloeding gehad?? Sorry, ben misschien wel erg nieuwschierig, maar weet niet of het vaker wel of vaker niet gebeurt...8)