overtijd, 3 testen niet zwanger. Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Japs, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Ik heb me aangemeld omdat ik een vraag heb.

Ik ben 9 dagen overtijd, heb 2 testen gedaan (van matcare) beide negatief. Niet zwanger dus, maar ook niet ongesteld(ook geen teken van)

Wat zouden jullie met adviseren? Een clearbluetest doen? Of kruidvat? (Hoor ik vaak ook goede verhalen over) of gewoon afwachten?

2. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    probeer eens kruidvat !!!

3. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Op welke cyclus heb je de 9 dagen overtijd gerekend? En hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie?

Soms kan een cyclus heel wisselend zijn. Toen ik zwanger was van mijn zoontje toen had ik de eerste keer na het stoppen een cyclus van 38 dagen en de maand erop één van 31 dagen, maar zoiets kan ook andersom gebeuren dat je een keer veel later ongesteld wordt.
    Ik zou nog even een week afwachten en daarna weer een test doen.
    Volgens mijn kun je best die testen van het kruidvat kopen. Ik had eerst ook altijd CB maar die zijn zo duur en het lijkt mij toch wel dat ze van het KV toch ook goed zijn anders mochten ze toch niet verkocht worden.

Succes!!

Liefs, Linda

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi Japs,

Mag ik vragen in welke ronde jullie zitten en sinds wanneer je met de pil gestopt bent (als je die geslikt hebt)?

Ik zelf ben nu 1 dag overtijd en heb vreselijk het gevoel, gezien mijn symptomen, dat ik zwanger ben (voor zover je dat kan voelen als je nog nooit zwanger bent geweest haha)...maar dit alles kan ook duiden op een aankomende menstruatie of ontpillen...grr...wordt er onzeker van!

Maaruh, ikzelf heb de KV testen, die van 2 voor 5 euro. Schijnen 1 van de gevoeligste te zijn, Clear Bleu digitaal (dus waar verschijnt zwanger/niet zwanger) schijnen ook goed te zijn...

Succes meid!

5. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Op mijn vorige cyclus. en we zijn sinds april gestopt met de pil. De eerste keer duurde het inderdaad heel erg lang!

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Helaas kan het nu inderdaad zo zijn dat je een wat langer cyclus hebt.
    Ik heb ook kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt.
    Ik wens je veel succes.

7. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Ik heb nog een kruidvattest gekocht, die doe ik denk ik van de week nog een keer. Als die ook negatief is dan is het gewoon een kwestie van afwachten...

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey! ik moest normaal de 15de ongesteld worden als ik gewoon de 28dage aanhouden.. maar mijn vorige cyclus duurde 43 dagen.. ben nu 15 dagen overtijd! dus kan gewoon zijn dat deze cyclus van "ons" ook langer duurt.

9. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Nog steeds niet ongesteld, wat is dat vervelend zeg!

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    naar he? dat wachten... ik had deze maand hetzelfde.... veel sterkte in elk geval...

liefs

11. Danique2007

Danique2007 Actief lid

5 okt 2009
    170
    0
    0
    Limburg
    Ik was in Mei 2 maanden overtijd, dacht ook zwanger te zijn maar dat was niet. Ik naar het ziekenhuis had ik een cyste in mijn rechter eierstok, daardoor vloeide ik niet meer en 1 cyste was al gesprongen.

Zeg niet dat het zo is maar het kan.

Succes.

Deel Deze Pagina