Eerst positief, nu negatief

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Missapache, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missapache

24 okt 2009
    5
    0
    0
    #1 Missapache, 24 okt 2009
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
    Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en zit met een vraag ( twijfel ) en weet niet meer wat ik er mee aan moet! Ik en mijn partner hebben vorige maand besloten ( eindelijk was hij ook zo ver ) te stoppen met oefenen. Ik heb gelijk ovulatietesten gehaald en heb op het goede moment geklust. Sinds vorige week zaterdag heb ik al last van mijn borsten en kon niet wachten met testen! Ik heb het weten uit te stellen tot 4 dagen voor mijn ongi en deze was positief! Dokter gebeld en die zei test nog maar een keer op vrijdag! Donderdag heb ik een bruine afscheiding gehad en dacht dat het over was. Uit nieuwsgierigheid heb ik toch nog een keer getest op vrijdag zoals dokter had gezegd en wat denk je positief! ( beiden van predictor )Gisteren en vandaag heb ik nog steeds een bruine afscheiding ( heel weinig hoor ). Ik word daar onzeker van en dacht weet je wat ik test nog een keer maar vandaag was hij negatief ! ( deze test is van Clearblue digital ) ik weet niet meer wat ik moet denken! Ik heb nog steeds erge last van mijn borsten en gelukkig nog geen buikpijn gehad maar wel een bruine afscheiding? Iemand dezelfde ervaring gehad? ow ja donderdag moest ik ongi worden en ben al een half jaar gestopt met de pil

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Twee keer een positieve test ik ga er vanuit dat je zwanger bent. Wat je kan laten doen is een bloedtest bij de huisarts. Of je kan een afspraak maken bij de verloskundige en dan kan over een paar weekjes terecht voor een echo.
    Ik raad je aan niet meer te testen, waarom de laatste negatief was is niet altijd te verklaren. De bruine afscheiding is vaak afkomstig van een haarvatje dat in je baarmoedermond is geknapt. Deze is door de goede doorbloeding heel kwetsbaar.

Imke

3. Missapache

24 okt 2009
    5
    0
    0
    Bedankt voor je reactie! Zoals ik begrijp gebeurd het vaker dat een test eerst positief is een dag daarna met een andere test negatief? Het zijn allebij wel goede merken en daarom twijfel ik zo en wat mij ook zo aan het twijfelen maak is dat er op internet heel veel gesproken word over Predictor vals positieve testen geeft. Ik heb vandaag toch maar ff de verloskundige gebeld en die zei afwachten en volgende week nog een keer testen ....Ik mag morgen wel bij de huisarts een urine test doen....of heeft dit ook geen zin? Zijn dit de zelfde testen als de thuistest? anders maar ff vragen om een bloedtest...

Deel Deze Pagina