Hallo , Ik heb een vraag. Ik ben vijf weken geleden bevallen van de mooiste dochter die er bestaat . Tijdens de bevalling ben ik ingeknipt. Die knip is een week geleden gaan ontsteken helaas en daar heb ik anti-biotica voor gehad. Nu heb ik dus een schimmelinfectie en ik ben gisteren begonnen met een kuurtje daar voor (het houdt toch ooit wel op allemaal hoop ik...). Nu verlies ik sinds gisteravond ineens slijm, beetje gekleurd/gelig/rozig/kleurloos slijm en vanochtend waren het hele draden. Ik had er anderhalve week geleden ook al een beetje last van maar nu zijn het echt draden dus. Ik heb steeds een klein beetje ongesteldheidsgevoel als ik dat slijm verlies. Mijn baarmoeder is overigens al gewoon weer zijn eigen oude grootte. Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat dit is... Groetjes Joosje
Hoi Joosje, het klinkt ernaar dat je menstruatie gaat doorbreken. Geef je FV dan zal dit het meest waarschijnlijk zijn en geef je BV dan kan het ook 'gewoon' wat kraamzuivering zijn dat er nog wordt uitgewerkt. De eerste keer dat je ongesteld wordt is het vaak anders en heviger of juist minder hevig dan je gewend bent. Het ziet er niet fris uit, maar het is heel normaal. En de problemen met je onderkantje zijn inderdaad heel vervelend, maar ook dat komt echt weer goed. Rust, goede hygiene en luchten doet wonderen. Veel geluk met je meissie. Groetjes Brigitte
Ha Brigitte, Dank je wel voor je reactie. Ik dacht al wel zoiets maar ben blij met de geruststelling. Die plezier in mijn meisje, dat komt wel goed! Jullie allemaal fijne kerst overigens... Groetjes Joosje