menstruatie?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bloemetje, 4 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hallo dames,
    Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het geweldig vind dat jullie zoveel vragen beantwoorden! :thumup:
    Mijn vraag: Ik heb nu al drie dagen veel roze slijm verloren (ongeveer inlegkruisje per dag) met de eerste dag wat oud bloed. Er zet verder nog niets door. Is dit dan toch mijn menstruatie? Of moet er dan helder bloed bij zitten? Ook heb ik al drie weken flinke steken in mijn onderbuik (schaamstreek)
    Alvast bedankt voor de reactie!
    Groetjes Bloemetje

2. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hallo,
    Inmiddels heeft er wel wat helderrood bloed bij gezeten, maar echt heel weinig (had genoeg aan een inlegkruisje) ongeveer 1,5 dag. Is dit dan toch een menstruatie en kan ik dan voor een volgende cyclus gaan rekenen?
    Alvast bedankt!
    Groetjes Bloemetje

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Bloemetje,

het klinkt niet als een menstruatie. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je normaal ongesteld bent. Als het je tijd is om ongesteld te worden, zou ik over een weekje even een testje doen voor de zekerheid. Als ie negatief is, is het waarschijnlijk een hele lichte menstruatie geweest en kun je doortelen naar de volgende. Maar houdt het even in de gaten. Het is dus niet een standaard mesntruatie geweest

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina