Hallo allemaal, Ik weet niet of ik met deze vraag hier goed zit? Maar ik ben vorige week zondag weer begonnen met de pil. Ik heb deze 6 jaar niet meer geslikt. Maar nu is mijn vraag ......is het normaal dat je de eerste keer (als je de pil slikt) zo lang menstrueert? Eerst dacht ik...het is nu bijna over? En nu vanmorgen heb ik gewoon weer helder bloed?:x Kan iemand me hier misschien een antwoord op geven? Alvast bedankt! Groetjes Brigitte
Welke pil slik je precies? En heb je na je bevalling al eerder gemenstrueerd? Of nog niet vanwege borstvoeding oid?
Voor zover ik weet is het niet echt normaal om met pilgebruik heel lang te vloeien; in elk geval als je weer 1 of 2 pillen van de volgende strip hebt genomen zou het toch moeten ophouden, lijkt me. Als je het niet vertrouwt, zou ik toch even de ha bellen.
Hoi hoi,ik slik de pil marvelon. En ik heb al zeker een half jaar geleden weer voor het gemenstrueert! En dat ging allemaal gewoon normaal. Ik heb vanmorgen al met de ha gebeld en die zeiden dat ik me verder maar niet druk moest maken. Dat doe ik verder ook niet zo......maar.....MIJN VAKANTIE STAAT VOOR DE DEUR!
och ja, met een vergelijkbare lichte pil (mercilon) had ik ook steeds doorbraakbloedingen. niet zoals jij, dat je menstruatie lang duurt, maar ik kreeg dat vaak midden in een strip. niets om je druk over te maken, maar verdraaid lastig. voor mij was het wel reden om van pil te veranderen, want ik zat daar echt niet op te wachten.
Hoi Brigitte, ik had altijd als ik begon met de pil (of wisselde van pil) dat ik eerst een week ongesteld +de hele strip + de stopweek daarna ongesteld was (totaal 5 weken dus). De strip daarna ging dan wel weer goed. Het kan dus zijn dat je lichaam moet wennen aan de pil. Misschien niet het antwoord wat je wil horen met de vakantie voor de deur , maar zo ging het bij mij dus. Nu met een spiraal overigens hetzelfde verhaal. Tenminste ik ben nu 5 weken 'ongesteld' geweest, ik hoop dat het na deze week ophoud..)