Hoi, Onze dochter die is incl voeding meestal een uurtje nog op op de dag en dan wilt ze slapen. Maar nu merk ik ook dat ze tussendoor ook nog wel eens wakker wordt en dan is het nog geen tijd om te eten. En dan wil ik haar wel eruit halen, maar dan is ze misschien nog wel moe en ga ik haar weer prikkelen, dus dat is even een vraagje hoe ik daar het beste mee om kan gaan. Want ik weet ook niet of ze daarmee in de war komt omdat wij bij elke voeding wel een ritme en regelmaat hebben en dan ben ik bang dat ze misschien van slag raakt. maarja haar wakker in bed laten liggen vind ik ook zo sneu. Wat zijn je tips
Hallo, Je mag haar gerust uit bed halen dan hoor! Ze is bijna 2 maanden, dus dan is het normaal dat ze soms wat langer wakker is dan een uurtje per voeding. Groetjes Adrienne
Dus dan kan het geen kwaad om haar naar haar slaapje uit bed te halen. En zodra we dan weer merken dat ze moe wordt haar terug in bed leggen. Kijk het gaat mij erom dat ze er niet van in de war raakt want dan weet ze zo ook niet meer wat er allemaal komt of gebeurd. En ik haal haar een 30 min voordat ze gaat eten uit bed en dan is ze dus meestal tussen een uur en anderhalf uur wel op. Groetjes Desiree
Hoi hoi, Dat kan geen kwaad. Ze doet het verder prima! Slaapt in haar eigen bed, en is tevreden. Dan kun je haar gewoon uit bed halen als ze wakker is. Je kunt proberen of ze terug in slaap valt, maar waarschijnlijk is ze uitgeslapen dan> Groetjes Adrienne
Hi Adrienne, Dank je wel voor je snelle reactie! Ja want wij zijn echt met rust en regelmaat voor onze dochter(vinden wij heel belangrijk voor haar), en omdat het nu onze eerste is, dan vraag je je wel eens af of het wel ok is.Maar nogmaals dank je wel