Hallo allemaal. Ik heb een vraag, en misschien is er iemand die een beetje een antwoordt weet. Mijn man en ik hebben een enorme kinderwens. We hebben al een aantal rondes achter de rug. Nu is echter dat ik zaterdag ongesteld had moeten worden. Normaal gesproken ben ik altijd stipt op tijd, maar een zaterdag kwam mijn menstruatie maar niet. Nou ja, kan gebeuren, maar de hoop steeg wel bij ons. Zondag (gister dus) begon ik opeens in de ochtend wat roze verlies te krijgen. Niet rood, maar echt rose op het papiertje bij het afvegen (sorry voor de details) Gister laat in de middag werd het rose opeens bruin. En gister avond had ik opeens niets meer. Vanochtend bij het afvegen ook niets op het papiertje, maar sinds vanmiddag als ik afveeg heb ik weer dat rose op het papiertje, en zelfs een heel klein beetje in mijn broekje. Wat zou dit kunnen betekenen? Ik heb dit nog nooit zo gehad. Normaal gesproken ben ik stipt op tijd met mijn menstruatie, en dan krijg ik direct al gelijk wat bloedverlies op de eerste dag. Ik heb nog nooit rose of bruine afscheiding gehad Ik hoop op een antwoordt van jullie. Liefs Marion
ik zou zeggen meid...haal een testje?? zou zo maar kunnen dat je zwanger bent hoor bruin/roze verlies kan er bij horen..dus de hoop nog niet opgeven
Nou ik zou ook zeker testen hoor Marion! Als het een begin van je menstruatie zou zijn zou je steeds iets op het papiertje hebben bij het afvegen! Succes!!!
Heb een test gedaan, maar die is negatief helaas. Baal er wel van, maar niets aan te doen. Snap alleen niets van dat rose en bruine op het papiertje. Heb dat echt nog nooit gehad. Nu sinds een uur heb ik wel buikpijn dus misschien toch een verlate menstruatie wat langzaam op gang komt
Ik heb dat vorig jaar ook gehad. Ik had het zelfde en heb toen die maand mijn menstruatie over geslagen. alleen moet k wel zeggen dat k onregelmatig ongesteld ben.. wisselt altijd wel een paar dagen. Is er afgelopen maand wat anders gebeurt? Veel afgevallen? gestresst? Het kan ook zijn dat je wel zwanger bent.. en je lichaam langzamer hcg aanmaakt.. Succes iig!
Nou, ben niet zwanger hoor. Gisteravond is mijn menstruatie flink doorgebroken Wat baal ik hiervan zeg. Altijd ben ik vrij stipt op tijd, en nu deze maand begin ik met een aantal dagen rose en bruin verlies, wat ik nog nooit heb gehad pffff. Balen zeg. :x Maar ja, volgende ronde beter. Mijn cyclus ligt meestal rond de 22 en 24 dgn. Begint altijd gelijk met bloedverlies, dus dit rose en bruine was volkomen nieuw voor mij. Was vorige week ook behoorlijk misselijk en zin in augurk met boterhamworst, en ik eet me al een week klem aan de mandarijnen. Zelfs nu in ongesteld ben is de trek in mandarijnen niet weg te krijgen haha. Wat zit een vrouwen lichaam soms vreemd in elkaar. -xx-
Volgens mij is deze maand mijn hele lijf van slag. Ik verlies nu vandaag enorme slijm gedoe in combinatie met het gewone bloedverlies van de menstruatie. Ik ga er maar vanuit dat dit normaal is, maar dat heb ik echt nog nooit gehad, en maak me toch wel enorm veel zorgen.
Wat naar voor je zeg! Persoonlijk denk ik de je een vroege miskraam hebt gehad. Dat strookt ook met je klachten en de afwijkende ongi. Sterkte meis!