Is dit bij jullie ook zo heftig sinds de bevalling? Ik heb er nu 3 rondes opzitten en ik verlies veel meer bloed dan vroeger en heb ook opeens allerlei fysieke pijntjes en ongemakken, terwijl ik hier vroeger eigenlijk nooit zo'n last van had. Hopelijk wordt het wel weer minder uiteindelijk!
Ik heb het juist andersom: mijn menstuaties zijn nu lichter. Vroeger kroop ik over de vloer van de pijn en nu kan ik het makkelijk zonder pijnstilling af.
Vele malen minder pijnlijk, maar vele malen zwaarder. Vroeger bracht ik mijn menstruatieperiode redelijk zwaar gedrogeerd door, tegenwoordig is het een dag een wat zeurend gevoel. Daar staat tegenover dat ik drie dagen een beetje bloed verlies heb, dan 3 dagen half dood bloed (grote klonten bloed) en dan nog ruim een week nabloed. Ik vind het nog steeds geen leuke periode, maar ik vind het beter vol te houden dan eerst.
De eerste 3 menstruaties ( na 17 maanden niet ongesteld te zijn) waren erg zwaar. Dacht echt dat ik leegbloedde. Gelukkig is het hierna een stuk minder geworden. Het is eigenlijk weer terug naar het oude niveau, behalve dat het iets zeerder doet. Maar misschien komt dat ook omdat ik al die tijd geen pil heb gebruikt zoals voor mijn zwangerschap
Ik heb nu mijn eerste menstruatie erop zetten en het was echt zo licht.... ben gelijk op de eerste dag ook weer aan de pil gegaan, misschien dat dat verschil maakt. Ook heb ik 2 dagen een balloncatheter in mijn baarmoeder gehad, maar dit zal er wel niks mee te maken hebben..... Ik hoop dus echt dat het zo blijft de komende keren.
Ik ben tot nu toe 3x ongesteld geweest, waarvan de 1e keer ik me afvraag of het dat wel was want het was minimaal en oud bloed, maar de laatste 2x leek het wel alsof ik leeg liep. Zelfs de meest supergrote tampon zat in no time vol. De pijntjes vielen me wel mee maar ik heb veel bloedverlies gehad.
pff nu voor het eerst sinds een jaar weer ongesteld. wat een hel! hiervoor altijd al zware menstruatie gehad maar nu is het nog veel erger! bevallen vond ik minder pijnlijk! nu al langer dan een week ongesteld terwijl ik voor de zwangerschap maar 3 dagen ongesteld was. wil graag weer aan de pil ivm endometriose maar ha wil wachten tot ik gestopt ben met bv. misschien toch nog een keer vragen want zo hou ik het niet vol!