Hallo lieve mensen. Ik zit met de volgende situatie, ik vraag me af wat jullie er van vinden. Afgelopen vrijdag heb ik een zwangerschapstest gedaan na misselijkheid, vinden dat bier stinkt, grotere borsten, dikkere buik, last van puistjes en ga zo maar door. Deze was van de DIO en positief, de volgende dag nog een gedaan van de DIO en deze was weer negatief. 'S avonds het zelfde verhaal met clearblue. Eerst positief, toen negatief. Ik ben die vrijdagavond dircht gestopt met de pil, nu lijkt mijn menstruatie op gang te komen, maar het is vies, bruinachtig bloed. Wat denken jullie, zwanger of een griepje? Liefs.
Je bent dus pas afgelopen vrijdag gestopt met de pil? Dan is het zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, het kan natuurlijk wel, maar die kans is erg klein. Ik zal nog een paar dagen wachten en als je menstruatie dan nog niet is gekomen, dan op nieuw testen. Succes, Dion
Deze zwangerschap is niet gepland, als het zo is tenminste. Omdat ik veel tekenen van zwangerschap merkte, heb ik die test gedaan, en omdat deze positief was ben ik direct gestopt met de pil om mijn eventuele ongeboren kindje te beschermen. Dat dit niet gepland is, maar het zeker niet ongewenst.
Nee ik heb geen foto van de test, hoewel de eerste binnen de 3 minuten een duidelijke streep aangaf. Inmiddels is het verhaal ook al verteld aan een verloskundige, ik kan morgen bellen voor een afspraak, ik moet z.s.m. een echo. Ik kan depil best een keer vergeten zijn en niet meer hebben nagedacht. Ook lijkt mij dat een test niet zo duidelijk positief zegt, als je niet zwanger bent...
Hey meid, wat spannend! Er zijn genoeg vrouwen die door de pil heen zwanger worden dus het kan heus. Een goed positieve test krijg je lijkt me inderdaad niet zomaar! Hoop dat je gauw je echo hebt! Zal wel een inwendige zijn in zo'n vroeg stadium. Succes!
Heb je bij die negatieve testen misschien meer gedronken om snel weel een plasje te krijgen? Dat zou namelijk kunnen verklaren waarom die negatief waren. Dat de concentratie te laag was.
snap alleen niet waarom jij meteen een echo krijgt als je niet eens een duidelijke test hebt gehad! of heb je meerdere mk gehad? heel veel succes iniedergeval!!
Ik denk dat dat komt omdat ik zo jong ben en dit geen geplande zwangerschap is. Ik laat jullie weten wat de uitslag is. We zijn erg benieuwd en als ik echt zwanger ben is het kindje meer dan welkom