Hai allemaal, Ik ben 9 maart gestopt met de pil, en 1 april (nee dit is gee grapje) ben ik ongesteld geworden! Althans dat denk ik.. Ik had 1 en 2 april gelijk al heel helder rood bloed.. Echt dat ik dacht van: Wow!! 3 april was het gewoon zoals ik gewend ben.. 4 april was ik niet meer ongesteld! En nu 5 april heb ik ineens bruin verlies, heel licht bruin! Klinkt allemaal niet zo heel lekker ofzo.. Sorry daarvoor maar is dit normaal??
Volgens mij is er niet zo iets als een standaard "normale ongi". Het hoe wt waar verschilt gewoon per vrouw en om het helemaal leuk te maken ook per cyclus.
Klinkt als een gewone menstruatie? Ik heb meestal ook 2 dagen rood bloedverlies en daarna 2 of 3 dagen bruin, dus is heel normaal. Aangezien je gestopt bent met de pil, zou je menstruatie ook wat anders kunnen zijn. En zoals Alyne het al aangeeft het verschilt per vrouw en cyclus.
Ik denk ook dat het normaal is. Het kan anders dan anders zijn doordat je met de pil gestopt ben. Mijn eerste echt menstruatie na de pil was 3 dagen licht bloedverlies en verder niks. En mijn 2e was eerst 5 dagen bruinverlies, toen 2 dagen flink wat bloed en toen was het ineens over. Volgens mij moet je lichaam gewoon nog even wennen dat het nu alles zelf moet doen. Ik heb ergens gelezen dat je van een menstruatie mag spreken als je 2 dagen rood bloed verliest.
Ja je lijf moet eerst ontpillen, en volgens mij reageert t dan altijd anders dan je gewend bent. Sterkte in elk geval Groetjes catje
Thnx voor de reactie's! Ik dacht ook al wel dat het een normale menstruatie is en dat het komt doordat dit pas de eerste keer is dat ik ongi ben geworden nadat ik gestopt ben met de pil. Maar was ff het zekere voor het onzekere!