Hallo vk, Ik heb echt een brandende vraag twee maanden geleden begon het ik werd ineens 4 dagen later dan normaal ongesteld en maar 2 of 3 dagen terwijl ik normaal wel 7 of 8 dagen ben mijn vorige ongesteldheid was ook zo kort op 13 maart maar 2 dagen en ik krijg ineens een best wel dikkere buik en ik voel iets raars onderin mijn buik... ik heb vorige week een kruidvat test gedaan die zei licht positief en van eergisteren nog een die zei weer licht positief(zie foto) maar de digitale zei niet zwanger... ik ben zo bang dat ik al heel lang zwanger ben ofzo... wat moet ik doen? kan het zijn dat ik zwanger ben? het duurt nog een week voor mijn nod
Hoihoi, Tja ik begrijp dat jij het nu ook niet meer weet. Positief is positief of het nu ervan afknalt of maar licht verkleurd. Ik wil je adviseren via de verloskundige of via je huisarts een echo aan te vragen. Dan weet je het...... Groetjes Imke
ik heb zelfs een derde test gedaan die was ook licht positief niet dikker dan de vorige volgens de verloskundige hier zou hij donkerder moeten worden als je zwanger bent? dus ik weet het echt niet meer ik wacht mijn aankomende nod maar af...
vandaag weer getest en nog steeds alleen maar een licht dun streepje... als je langer zwanger bent kan het dan zijn dat de streepjes lichter worden en blijven? ik weet niet meer wat ik moet denken hoor.... vanmiddag ga ik naar de huisarts maar ik ben bang dat hij me zo weg stuurt met de boodschap wacht nog maar lekker ff afv :x of ben je gewoon zwanger als je zo vaak een vaag lijntje hebt?
Hoi Streepjes, ook een vaag lijntje is positief! Het verschilt per merk, hoe dik het lijntje wordt. Je kunt er een van een ander merk proberen. De huisarts zal ook wel even een testje doen, dan weet je het wrs zeker. Is het onduidelijk heb je toch de kans dat de huisarts zegt even af te wachten... Groetjes Brigitte
ik heb zelf al nog een test gedaan de eerste was van clearblue en de tweede van kruidvat en bij beide testen had ik een vaag streepje *zucht* al die testen kosten me een vermogen, ik hoop niet dat de huisarts straks zegt dat ik nog maar een test moet doen morgen..
ik was dus net bij mijn huisarts en ik begon mijn verhaal met dat ik al 2 maanden maar 2 dagen ongesteld was geweest en toen zei hij al meteen dat maakt niet uit...dan ben je niet zwanger en toen zei ik dat ik daarna een test had gedaan en dat die licht positief was en toen zei hij ow dan ben je zwanger.. en toen zei ik dat ik vandaag weer twee testen had gedaan en dat die ook heel licht waren en of hij die wou zien zei hij nou laat maar zien dan.... en toen keek hij amper en zei nou er kan geen streep staan als je niet zwanger bent en ik zie een streepje... dus ik zei van nou hoelang ben ik dan al zwanger omdat ik al zovroeg deze maand ook al een positieve test had? toen zei hij dat ik morgen maar ochtendurine moest brengen en dan kon ik op de uitslag wachten... ik had het gevoel dat hij mij een zeurmens vond het was heel erg vervelend*zucht*
Ja, dat snap ik, maar je bent geen zeurmens hoor. (echt een vent zeker , haha) Nee, maar hij heeft gelijk, zwanger ben je en breng gewoon vol goede moed morgen je urine even weg. En dan ben je gewoon lekker zwanger, goed?! En bel de vk maar op hoor, die kan dan op tijd een echo aanvragen om te zien hoe ver je nu eignelijk zwanger bent. Groetjes Brigitte
kijk dat is een veel liever antwoord Ik word er helemaal blij van en begin al een beetje goede moed te krijgen... Ik zal morgen nog even vertellen hoe het is gegaan als ik terugkom van de huisarts.. bedankt voor de lieve en snelle antwoorden!
vanmorgen een klein beetje bloed (echt maar een paar druppels) maar wel rood bloed en ik heb pijn in mijn buik... Ik denk dat het niet goed gaat
ik ben ongesteld geworden helaas..dus ik weet nu in ieder geval waar ik aan toe ben. toch nog bedankt voor de lieve reacties
Vervelend voor je zeg! Is het lijntje toch te vaag geweest helaas. Balen zeg. Maar goed dat je hebt laten uitzoeken hoor. Hopelijk ben je snel weer terug met goed nieuws! Ik duim met je mee. Groetjes Brigitte