Hallo allemaal, Wie heeft dit wel eens meegemaak? Toen ik de 1ste keer zwanger raakte was ik gewoon ongesteld dus wist echt niet dat ik zwanger was, denk na 6 weken kreeg ik heel erg buikkrampen en bloed toen zei een vriendin van me mss ben je wel zwanger.... test gekocht en ja hoor... Dokter geweest doorverwezen naar gyn. en idd een miskraam. 2de keer precies het zelfde gewoon ongesteld en na 6 weken een miskraam. Nu weet ik het maar nooit ben altijd zo onzeker als ik een tussentijdse bloeding heb gehad dat het mss weer een miskraam is geweest.. Dit maakt me zo onzeker en ben bang dat het niet wil lukken en ik wil zo graag. De meeste verhalen over miskramen die ik lees is dat toch iedereen niet meer ongesteld zijn en weten dat ze zwanger zijn. Groetjes Nena
Hoi Helaas kan ik je niet helpen, wel weet ik dat een vriendin van mij hetzelfde mee heeft gemaakt, 1 keer. Ze was gestopt met de pil en meteen na de eerste menstruatie zwanger. Ook gewoon ongesteld geweest en ze begon ineens te vloeien. Ze zijn weer bezig om weer zwanger te worden maar tot nu toe nog niks. Kun je misschien geen contact opnemen met je huisarts die je door kan verwijzen naar een gynaecoloog? Die hebben er meer verstand van en misschien ook antwoord op je vragen. (en deskundig) Heel vervelend voor je en ik snap je ongerustheid. Veel sterkte Anette
Dank jullie wel voor de reactie's.... Maar ik voel me nu heel erg onzeker omdat dit niet bij heel veel mensen is gebeurd... Mijn arst zegt pas na 3 miskramen te onderzoeken en dat het kan gebeuren dat je gewoon ongesteld wordt?! Maar als niet veel mensen dit hebben gehad dan weet ik het ook niet meer... Liefs Nena
Hey, Deze zomer bleven mijn maanstonden plots twee weken uit. Omdat ik er niet durfde op te hopen wachtte ik met een test. Toen heb ik toch getest en idd zwanger, ik had de gyn gebeld om een afspraak en een week later mocht ik gaan. Helaas in die week ben ik beginnen bloeden, niet veel en het deed geen pijn. Mijn mama stelde me gerust en zei: zolang het geen pijn doet zal het wel niets zijn. Efin een week later bij de gyn, ik had al heel de week beetje bloed verloren. Hij deed een echo en ja hoor er heeft iets gezeten maar was mooi aan het los komen, via bloedtest konden ze zien dat ik 6 weken ver was geweest. Alles is er heel mooi uitgekomen en na een periode van 20 dagen bloeden is het gestopt, nog es bloedtest gedaan en ja hcg waarde terug 0. Hele opluchting aan de ene kant, groot verdriet aan de andere kant. Het heeft dan nog 6 maanden geduurd voor we opnieuw en deze keer mooi zwanger waren. Ik had iedere maand tussentijdse bloedingen, niet te doen en was vaak de wanhoop nabij. Ik verloor 7 dagen bloed daarna geen bloed maar 5 dagen erna weer 4 dagen bloed en zo ging dat maar door en door. De gyn zei dat mijn lichaam moest herstellen van het miskraam en dat dit idd wel tijdje kon duren voor het terug lukte, in feite moesten we eens een rustpauze inlassen en es de maandstonden gewoon doorlaten komen zonder gemeenschap. Maar ja je wil graag een beebje hé! Plots was ik het beu en heb toen ovulatietesten kocht om nu eens eindelijk te zien of ik wel een eisprong had en wanneer. En ja hoor raak! Liefs Winter en goeie moed!
Wauw gefeliciteerd "winter" Ik ben echt blij voor jullie. Ik zit met het zelfde tussentijdse bloedingen om gek van te worden. Mijn Cycles loopt soms uit op 34 dagen en dan is het weer om de 27 dagen ik sanp er helemaal niks meer van.. Weet niet precies wat ik moet ik denk dat ik maar ook een ovulatie test koop want. Hoop dat het bij mij ook gaat lukken... Nou meid geniet van je zwangerschap en heel erg bedankt om je recatie. Liefs Nena