Hallo allemaal, Zoals het onderwerp al zegt, wij willen een kindje maar gisteren te horen gekregen dat ik pap2 heb met het hr hpv virus. ( 3 maanden geleden tijdens uitstrijkje had ik pap 3a ) Dus wel licht positief dat ik van 3a naar 2 ben gegaan maar ik maak me natuurlijk wel zorgen om het virus. Mijn vraag is of er hier meiden/vrouwen zijn die een soort gelijke ervaring hebben? Ik ben nu 29 en heb een dochter van bijna 10 jaar, maar ik wil ook nog graag een kind met mijn huidige vriend. Woensdag heb ik een afspraak bij de gyn, maar ik wou toch even mn verhaal kwijt en weten of er meer mensen in dit schuitje hebben gezeten..... Ik hoop uiteraard op wat reacties. Groetjes!
Ik heb ook hpv virus. En ook al eens pap 3a gehad, er is toen een goedaardig bultje van mn bmm gehaald. Mijn gyn zegt dat het hpv virus geen kwaad kan bij de kans op zwangerschap. Miljoenen vrouwen hebben hpv zonder het te weten.
Hoi, Bedankt voor je snelle reactie. Ik weet dat veel vrouwen het hebben en dat het ook weer kan verdwijnen.. Vraag me alleen af of het nu verstandig is om zwanger te worden, of beter te wachten tot ik pap1 heb. Maar dat kan natuurlijk ook nog heel lang duren... Beetje in dubio dus, omdat we het heel graag willen en mijn dochter ook al weer bijna 10 is. Leeftijdsverschil word zo groot.. Jullie zijn dus ook gewoon bezig? en jouw pap is inmiddels wel weer verbeterd? Groetjes
Ik had een half jaar geleden weer pap1. Maar we zijn altijd gewoon bezig gegaan, alleen na het verwijderen van de poliep hebben we 2 maanden rust gehad.
Oke.. Nou ik zal er woensdag bij de gyn ook nog wel nr vragen.. Hoop voor jullie dat het snel raak is! Niets zo erg als wachten.. en wachten...
Hoi Saffira, Er is een topic bij de "zwanger worden clubs" en het heet pap3a en kinderwens. Daar staan verschillende verhalen van meiden (en mijzelf) die in het zelfde schuitje zitten. Lees dat allemaal even en klets eventueel gezellig mee!! En je kan gewoon zwanger worden!!!
Hoi Saffira, Er is een topic bij de "zwanger worden clubs" en het heet "pap3a en kinderwens". Daar staan verschillende verhalen van meiden (en mijzelf) die in het zelfde schuitje zitten. Lees dat allemaal even en klets eventueel gezellig mee!! En je kan gewoon zwanger worden!!!