hallo dames, ben deze ronde begonnen met tarwekiemolie, netjes ingenomen elke dag en goed geklust en vriendlief heeft heel erg het voorgevoel dat het raak is deze ronde (en hij zit er bijna nooit naast als hij iets aanvoelt) zit nu op 5 dpo en had vanmiddag een uurtje of 2 echt last van ongi-krampen (maar toch net iets anders) en buikpijn. ben benieuwd of het raak is en ben ook heel benieuwd naar jullie ervaringen met tarwekiemolie. laat maar horen positieve/negatieve ervaringen alles is welkom hopelijk mogen wij allemaal snel een gezond kindje verwachten Lucky Star
Ik was 2 weken nadat ik begonnen was met tarwekiemolie zwanger, na een cyclus van ongeveer 120 dagen. succes
Ik heb het ook gebruikt, maar werd er niet zwanger door! Dus ook weer mee gestopt. De maand daarna was het wel raak, dus geloof er niet meer in!
Ik slik het nu 2 weken. Eitje 2 dagen te vroeg! Iedereen zegt altijd dat ze hierdoor een late hebben nou ik dus niet ahahhahaahh Over 12 dagen weten we het! Ik heb een lf van 12 dagen dus als dat nu 14 zou zijn doet de tarwekiem goed zijn werk!
Ik heb ook een lf van 12 Hopelijk doet de tarwekiemolie voor ons goed werk! Ik ga pas 15 dpo testen denk ik (proberen niet eerder te testen) Laten we duimen zit nu 5 dpo
Ik hoop dat t raak is voor jullie!! Als deze ronde bij mij niet raak is dan wil ik het ook gaan halen! Je niet dat alleen na je ei slikken toch!? Niet heel de cycles?
Volgens mij je hele cyclus want het zorgt voor beter baarmoederslijm geloof ik en is goed voor de eisprong en innesteling. Tenzij ik het verkeerd begrepen heb! Dus volgens mij je hele cyclus. Misschien kan je er wat over vinden op internet? Maar ik duim voor je dat het deze ronde al raak is!
Mijn ei is iets vroeger als ik tarwekiem gebruik, scheelt zeker 2 dagen. Mijn LF blijft hetzelfde 9 a 10 dagen.
Mijn eitje was ook 2 dagen eerder dan de vorige cyclus ( maar ben onregelmatig dus of dat door de tarwekiemolie komt) Nog meer meiden met ervaringen? En waar halen jullie je tarwekiemolie? Ik heb ze van de kruidvat die capsules
Ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen de eerste ronde met tarwekiemolie zwanger werden. Is dat dan toeval of niet? En even offtopic heeft iemand tips om de wachtbank makkelijker te maken! Was er een tijdje minder mee bezig maar het kriebelt zo erg. We willen het zoo graag.
Heb ook de tarwekiemolie capsules van de kv geslikt, een half jaar lang. Mijn cyclus werd korter, maar ook langer. Dus geen peil op te trekken en ben er ook niet zwanger mee geworden.
Ik heb het de vorige ronde voor het eerst geslikt, vanaf dag 7 ongeveer, en ik was zwanger. Helaas werd dit een vmk. Mijn ei kwam op dag 17 zoals altijd, het had dus geen invloed op mn cyclus. Nu slik ik het weer in de hoop dat het weer raak zal zijn Wbt het wachten.... Tja geduld is een schone zaak. Maar volgens je eigen pendel ben je zwanger dus waar maak je je druk om Succes hoor!
haha ja maar of pendels altijd kloppen ik hoop het ZO erg! dit pendelde ik in december 2013 dat ik in maart zwanger zou worden dus hoop het zo erg! en ik weet niet of het door mijn eigen pendel komt maar ik ben er deze maand weer eens veel meer mee bezig. en hopelijk voor jou is het weer raak. wel erg van je vroege miskraam hopelijk ben je deze ronde zwanger en ik duim voor je dat het dan ook nog een gezond beebje is