Misschien een stomme vraag...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iwish, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    ...maar kun je ook helemaal niks voelen en toch zwanger zijn?

    Ik zit te wachten op mijn ongi maar voel echt van alles en toch ook weer niks.
    - Af en toe een beetje weeig/misselijk in mijn buik.
    - Suf als ik thuis kom van mijn werk maar dat ben ik wel vaker
    - Af en toe lichte hoofdpijn

    Maar verder voel ik niks...geen gevoelige borsten ofzo.

    Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden maar als het zo lang duurt ga je toch hopen hè.

    Kunnen jullie me een beetje gerust stellen meiden?

    Alvast bedankt.

    Liefs,
    Iwish
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zijn meiden die er niks van voelen
    Ik heb de ene maand wel dat ik van alles voel voor nod en de andere maand voel ik helemaal niks
    Merk wel hoe meer ik ermee bezig ben hoe meer ik voel
    Het kan alle kanten op meis nog een paar dagen geduld
     
  3. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Thanks Danjo ;) Het is inderdaad waar dat je meer gaat voelen als je er meer mee bezig bent. Daarom werken erg lekker...heb je afleiding.
     
  4. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ha ha Nou ik ga nu nergens meer vanuit en denk maar zo
    het gaat zh werk worden en voor we zover zijn gesprekken enz zijn we wel weer een paar maanden verder
     
  5. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Wat voor gesprekken bedoel je meis? Ik denk dat ik iets niet gelezen heb...sorry. Heb je een afspraak bij de gyn?
     
  6. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja 9 aug mn eerste afspraak
    das vaak een gesprek hoe en wat bloed afgeven noem het maar op
    aangezien ik net mn ei heb gehad dan ga ik ervanuit dat een maand later daar pas na gekeken wordt
    dus vandaar dat het wel ff zal duren voordat er een plan wordt opgezet
     
  7. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Wij zijn vorige week vrijdag geweest en inderdaad is gewoon een gesprek. Ik moest wel bloed prikken. Verder hebben we een plan van aanpak gemaakt. Ben erg blij dat we gegaan zijn. Heb nu echt weer het gevoel dat we wat nuttigs gaan doen. Veel succes meid!
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja hoor ik voelde niks bijzonders.
    Gewoon de normale ongi dingen eigenlijk.
     
  9. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Ook geen gevoelige borsten? Dat schijnt toch één van de eerste dingen te zijn die je voelt. Ik begin nu wel een beetje ongipijn te voelen sinds ik wakker ben... :evil: :evil: ?
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja maar gewoon de borstenpijn die altijd had. En richting mijn NOD nam dat af, net als altijd.
    Nu heb ik ook geen zere borsten hoor, alleen als ik opsta van de bank of van het bed.
     
  11. Niet meer actief

    goedemorgen meiden

    Vandaag 1 dg overtijd vannacht dacht ik ja hoor word het verschrikkelijke buikpijn 2 parecetamol ingenomen en naar toilet gegaan niks nada vanmorgen ook niks nada buikpijn afgezakt en nu alleen zeurderig gevoel alleen na het plassen
    en vooral bij mn schaambeen niet zoals het gevoel van NOD

    temp nog steeds 37'1 borsten nog steeds pijnelijk
    denk dat testen nog geen zin heeft of wel

    liefs kaley
     
  12. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    je kan al testen hoor,maar als je kan wachten wacht je mss beter?alhoewel het zou moeten kunnen

    succes
     
  13. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Helaas dames... :cry:

    Vanochtend zijn ze dan toch nog gekomen... :evil: :evil: Rotmonsters!
    Ik had er deze keer wel een goed gevoel over. We hadden volgens de gyn precies op tijd geklust. En ik was overtijd...dus dan ga je toch hopen.
    Maar in het weekend begon het al een beetje en vanochtend was het dan toch echt over. Wel hard hoor...maar we moeten verder...op naar ronde 14!

    Helaas kan ik nog niet heen voor mijn ecoh deze cyclus omdat mijn gyn met vakantie is. Dus dat doen we de komende cyclus...als ik ongi word natuurlijk. :rolleyes:

    Liefs,
    Iwish
     
  14. Niet meer actief

    De een voelt alle kwaaltjes die er maar kunnen zijn en de ander voelt NIETS!
    Elk mens is anders...je hoeft niet te voelen wat een ander voelt!

    Suc6 allemaal!
     
  15. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik voelde juist niets toen ik net zwanger was, geen gezwollen borsten, niet chagrijnig, ... alles wat ik normaal voelde als ik ongesteld moest worden, voelde ik niet. Niet iedereen heeft (zo vroeg) symptomen.
     
  16. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Spannend. Ik voel namelijk ook niets anders............... Eergister al getest maar negatief natuurlijk. Gister en vandaag af en toe vlaag misselijkheid, maar voor dat ik er erg in had was het al weer voorbij. Ook niet echte ongi pijn (wel af en toe beetje vage buikpijn), geen overdreven zere borsten. Normaal heb ik al 3 dagen van te voren ongikrampen, maar nu niet.

    Morgen ochtend nog maar eens testen. Pffff vind het wel spannend hoor!
     
  17. MJenDiEv

    MJenDiEv Lid

    1 aug 2007
    21
    0
    0
    Ik voel me ook niet echt anders, wel mijn maag die nogal veel lawaai maakt :) , honger en toch geen zin in iets omdat ik me misselijk voel... :( Ongi pijn heb ik ook niet, een tijdje terug (verleden week denk ik) wel een steek gehad dat ik dacht dat ze daar waren, maar niks... De test zaterdag was negatief, we zien wel wat de volgende test brengt... [-o< We hopen, maar ik denk dat het wel wat vlug zou zijn, na de eerste keer al direct raak? :-k
     
  18. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Een klasgenoot van mij van mij was ook zwanger en ze had 't alleen ontdekt doordat ze 2 maanden niet ongie werd. Toen 'n test gedaan en ja hoor, zwanger (door de pil heen). Maar verder had ze niks gevoeld.
    Zal ook wel afhankelijk zijn van hoeveel je ermee bezig bent en of je op alle gevoeltjes let.
     

Deel Deze Pagina