Hoi dames, Ik heb na 8 weken zwangerschap een miskraam gehad. Tijdens mijn zwangerschap ook al wat last van mijn rug maar ik werk in de zorg dus dacht dat het er wel bij hoorde.. Omdat ik zoveel bloedverlies en ondragelijke rugkrampen/weeen had werd ik doorverwezen naar de gyneacoloog. Deze gaf aan dat het lichaam het zelf zou oplossen en uitstoten en die week erop met de controle was alles "goed". Maar ik bleef vanaf dag 1 ontzettende rugpijn houden, ik kon niks meer... continu rugkrampen en pijn en vaak uitschieters die ik dan kreunend opving. Plus bekken pijn/banden pijn. Week 3 heb ik het ziekenhuis gebelt; ik bleef bloeden en de pijn werd niet minder. Ik had verhoging en het bloed rook niet echt fris. Assistent overlegt met dienstdoende gyn en de conclussie was dat ik het nog maar 2 weken aan moest zien! Week 4 kon ik niet meer, pijn ondragelijk/bleef bloeden dus weer gebelt en toen mocht ik komen. Deze keer een andere gyn (wat ik heel prettig vond) en ja hoor er zat nog restweefsel van de miskraam. Mijn rug heeft 4 weken krampen en weeen gehad om het eruit te krijgen maar niet gelukt. De volgende dag alsnog een curetage gehad, dit verliep vrij vlot en dacht erna van alles af te zijn. Maar niks is minder waar, 2 weken na de ingreep nogsteeds mega rugpijn/bekkenpijn. Gyn kan niks voor me betekenen want mijn baarmoeder ziet er " schoon" uit. Huisarts denkt aan overbelasting rug en nu 2x in de week fysio, ik slik 3x per dag Diazepam en rust zo veel mogelijk met af en toe wat lopen. Ik zit al weken ziek thuis van het werk, en mijn vriend vangt alles al die tijd op. Nu is zijn vader afgelopen zondag overleden en dat brengt mijn herstel niet ten goede. Heeft er iemand hier ervaring mee? Ik lees vanalles op internet van hernia tot ischias.. Alvast bedankt...