menstruatie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door prisje22, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    haaj het valt me nu 2 maanden op dat als ik ongesteld ben dat ik hele grote stolsels verlies en dat ik m nu elke half uur moet verschonen
    is het een reden om een huisarts te bellen of is dit normaal?:)

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Prisje22,

Op zich is stolsels verliezen niet erg, al klinkt dit wel wat meer dan gemiddeld. Is het nadat je een tampon verwisseld bv? Of als je net opstaat in de ochtend? Dan kan het zijn dat het bloed wat samengeklonterd is en daardoor als propjes eruit kan komen. Zolang het geen overdadige hoeveelheid bloed is, kun je het gewoon aankijken. Als je op een gegeven moment hevige buikpijnen krijgt tijdens die stolsels of je verliest dusdanig veel bloed dat je niet goed wordt, moet je de HA bellen voor advies. Maar verder kan het toch gewoon wel eens gebeuren.
    Als je doelt op mogelijk hele vroege miskramen; dat kan ook, maar dat is niet te achterhalen.

groetjes Brigitte

3. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Het begint zodra ik wakker wordt maar blijft de hele dag zulke stolsels verliezen ben wel gewend om kleintjes Te verliezen maar niet zo groot schrok er van en Heb Heel erg last van mijn onderrug onderbuik Kan dan ook bijna niet lopen

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Dan is het wellicht wel even een idee om bij de huisarts te informeren. Het kan zijn dat je toch een vroege miskraam hebt, maar dan is het vaak toch afwachten tot het bloeden stopt. Maar even overleggen kan geen kwaad. Vervelend voor je zeg.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina