Hallo meiden! Zoals de titel het al zegt, wie van jullie bleken achteraf zwanger te zijn? Heb nu al aantal dagen last van melkachtige afscheiding dat vandaag wat dikker is. Gister was het heel erg waterig en melkachtig.
Ja zou kunnen ik heb er bij 2 van de keren dat ik zwanger bleek last van gehad, maar je bent nog maar pas gestopt met de pil dus het zou ook kunnen dat je hormonen nog een beetje door de war zijn. Ik duim voor je dat je snel een positieve test mag hebben!
Zou kunnen maar hoeft niet. Hoe weet je zeker dat je 5dpo bent nu? Je was gestopt met ovulatie testen toch? Alleen buikpijn hoeft niet meteen wat te zeggen, kan ook het laatste groeimomentje zijn van het ei of het zijn je darmen, kan ook nog..
Wat ik me kan herinneren is licht gele afscheiding voor m'n nod toen ik zwanger bleek. Verder tijdens m'n zwangerschap wel veel afscheiding gehad, op t laatst al helemaal
Hey. Mijn darmen voelen heel anders als ik daar last van heb (spastisch darm syndroom) en daarbij heb ik toen zaterdag mijn eisprong gevoeld, had die enorme steken die ik ook had tijdens het gebruik van mijn mirena spiraal. (De pil heb ik maar 1 maand geslikt nadat spiraal verwijderd was zodat ik mijn cyclus goed kon gaan bij houden)
Volgens mij kun je door voelen nooit zeker zijn dat je ei is gesprongen. Vaak i dit juist het groeien van je ei en merk je van de daadwerkelijke sprong juist niks. Die kan soms wel 2 dagen later zijn. Verder had ik toen ik zwanger was een gelige afscheiding en geen wit. Je leest vaak dat alles wat je voelt en hebt helaas niks zegt omdat het per persoon verschillend kan zijn. Even geduld nog en dan afwachten of je ongesteld wordt of niet
Klopt! En daar ben ik zelf tijdens mijn vruchtbaarheidsbehandelingen achtergekomen. Ik dacht altijd "steken, krampen en pijn, dat is mijn eisprong!" Niet dus! Het was de laatste groeispurt van de follikels waarna na een dag of 3 mijn werkelijke eisprong pas kwam waar ik niksnoppesnada van voelde. Het gevaar van maar denken dat het je eisprong is die je voelt, is dat je op de verkeerde momenten sex gaat hebben met als gevolg geen zwangerschap. Dus voor hetzelfde geld zit je nu niet 5 dagen na je eisprong maar slechts 2 tot 3 dagen. En heeft dit slijmverlies dus gewoon te maken met naweeën van je eisprong.
Ik heb altijd wit tussen eisprong en nod. deze ronde al een paar dagen lichtgeel ineens met gekke kleine taaie sliertjes en doorzichtige stukjes.. (sorry voor de niet zo smakelijke omschrijving) morgen testen, duimen draaien!
Mijn dokter en gyna hebben allebei gezegd dat je de eisprong wel kunt voelen en dat dat de pijn is die ik vaak voel. Niks over de groei ervan dat je kunt voelen.