3,5 week geleden heb ik positief getest ik zou nu 7 weken en 2 dagen zijn. Een paar dagen later heb ik bloed verlies gehad. Was niet veel eigenlijk juist heel weinig. Als het bij elkaar 1 maandverbandje vol was dan is het veel. Was ook na een dag over. Toch maar de vk gebeld en die gaf aan dat ik mogelijk toch zwanger kon zijn. En uiteindelijk vandaag een echo gehad. M'n bm stond een beetje raar en na lang zoeken toch gevonden. Op de echo was geen zwangerschap te zien maar wel groeiend baarmoederslijmvlies althans er was bm slijmvlies te zien maar dat was op dit moment 4,5mm. Is dat niet veel te dun? Ze zei zelf dat het aan de dunne kant was. Was in m'n hoofd daar even niet mee bezig dus heb niet verder gevraagd. Maat realiseerde me in eens dat ik eerder echo's heb gehad en dat dit toen ook opviel. Dit was nu denk ik de 7e keer dat ik een positieve test in handen heb gehad en dat het toch nog mis ging. Zou dat hiermee te maken kunnen hebben? En wat is eigenlijk normaal als dikte? Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus is tussen de 25 en 30 dagen.
ik weet alleen dat voor een goede innesteling je bms rond de 10mm moet zijn, alles onder de 7 a 8 mm vindt mijn gyn. iig (te) weinig.
Je bestelling zou tussen de 7 en 13 mm moeten zijn. Ik zou toch even contact opnemen om te kijken of ze dit in de gaten kunnen houden.
Ik weet niet wat de eisen zijn, zelf heb ik twee echo's gehad Na eisprong : was toen 7 mm En drie dagen na NOD (was zwanger) : was toen 21 mm
ik ben zwanger geworden met een baarmoederslijmvlies van 7mm en dat is geloof ik ook het minimale wat nodig is