Doe jij ze en hoevaak en wat voor oefeningen doe je? Hoelang geleden ben je bevallen? Is de uitdrijving soepel gegaan? Was het een groot of klein baby'tje? Benieuwd hoeveel anderen bezig zijn met Bekkenbodemoefeningen in combinatie met hoe zwaar de bevalling was Ik kreeg na de eerste bevalling (bijna 6 pond sterrenkijker, 3 hechtingen van kleine scheurtjes) van een bekkenfysio te horen dat ik een tweedegraads blaasverzakking had, hier ben ik erg van geschrokken. Een half jaar later hoorde ik van een bekkengyn dat ik helemaal geen verzakking had en dat het ervoor stond zoals het bij elke vrouw die bevallen is staat, ze kon zich ook niet voorstellen dat het eerder wel 2e graads is geweest. Na de tweede bevalling (bijna 9 pond en ook een sterrenkijker, 2 hechtingen) was ik meteen heel erg bezig met het hele verzakkingsverhaal. Ik ben naar een andere bekkenfysio gegaan en die zegt ook dat ik geen verzakking heb. Toch doe ik veel oefeningen, elke dag. Eigenlijk wil ik er niet meer mee bezig zijn maar het is wel goed om te doen. Ik ben er gewoon veel op gefocust . Ik ben daarom benieuwd wat anderen eraan doen.