5 weken geleden ben ik bevallen van onze jongste zoon, heb zo ongeveer 3 weken gevloeid, eerst veel maar al vrij snel minimaal. Was al ruim 2 weken gestopt, gisteren begon ik ineens heel donker oud bloed te verliezen, met mini stolsels. Maar het word steeds meer, wel iets meer rood maar qua kleur heel anders dan een menstruatie. Geef ook volledig bv dus het zou wat langer mogen duren. Iemand anders dit ook gehad? En moet ik mijn verloskundige bellen hiervoor?
Lastig. Ik werd wel na 5 weken ongesteld maar dit kon ik pas zeker weten toen ik een maand later weer ongesteld werd. Gaf ook geen borstvoeding. In jouw geval ga ik eigenlijk beetje uit van navloeien. Niet echt iets om over te bellen (vind ik) en over een week heb je je nacontrole toch?
ik heb dit ook zo ongeveer gehad bij mijn eerste en het bleek om achtergebleven placentaresten te gaan. Ben uiteindelijk daarvoor gecuretteerd. Je kan hier voor de zekerheid je vk even voor bellen. Ik vermoed echter dat ze er tot iig 6 wkn geen verwijzing voor naar de gyn zullen geven. Inmiddels is ook het beleid in ons zks wat betreft curetteren terughoudender geworden (eerst aankijken of het vanzelf nog allemaal afgestoten wordt) succes!
Ik ben de 2e week van januari bevallen en heb sinds gister precies hetzelfde! Ik geef flesvoeding. Nacontrole is helaas al geweest, toen had ik het nog niet.
Ik had dit ook rond de 5 a 6 weken na m'n bevalling en dit was toch nog wat vloeien... Ben afgelopen weekend (8,5 week na m'n bevalling) wel ongesteld geworden. Als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen hoor!